استان کرمان در زمینه بستری و خدمات به بیماران کرونایی مشکلی ندارد

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به شیوع بالای کرونا در کرمان گفت: هم اکنون هیچ مشکلی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی در کرمان وجود ندارد. به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونای کرمان با اشاره به شیوع کرونا در کرمان و قرمز شدن اکثر شهرستانهای استان […]

کرمان – استاندار کرمان با اشاره به شیوع بالای کرونا در کرمان گفت: هم اکنون هیچ مشکلی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی در کرمان وجود ندارد.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونای کرمان با اشاره به شیوع کرونا در کرمان و قرمز شدن اکثر شهرستانهای استان گفت: در زمینه ارائه خدمات در استان کرمان به بیماران کرونایی به خصوص در بخش بستری مشکلی وجود ندارد و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم در صورت نیاز پیش بینی‌های لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: هم اکنون به جز فهرج و فاریاب تمام مناطق استان قرمز است و شرایط کرمان مشابه سایر مناطق کشور است.

استاندار کرمان با اشاره به شیوه این بیماری در کودکان گفت: فعالیت مدارس در مناطق پر جمعیت غیر حضوری است و در سایر مناطق نیز با توجه به شرایط مسئولان محلی تصمیم گیری می‌کنند.

زینی وند تصریح کرد: در ادارات نیز مسئولان باید همکاری لازم در راستای مرخصی به بیماران و مهیا کردن شرایط دور کاری مطابق مصوبات انجام دهند.

وی ادامه داد: روند شیوع کرونا در استان کرمان همچنان سیر صعودی طی می‌کند و پیش بینی می‌کنیم تا ۱۰ روز آینده نیز سیر صعودی بیماری و مرگ و میر ادامه داشته باشد.

وی از مردم خواست پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از هر پونه تجمع غیر ضروری جلوگیری شود.

کد خبر ۵۴۲۸۲۰۹




استان کرمان در زمینه بستری و خدمات به بیماران کرونایی مشکلی ندارد

منبع: مــهر
? استان کرمان در زمینه بستری و خدمات به بیماران کرونایی مشکلی ندارد