استان کرمان در اغتشاشات اخیر شاهد حوادث سخت و خسارت‌های قابل توجه نبود

امام جمعه کرمان گفت: در حوادث اخیر با تدابیر بخش امنیتی و قضایی، استان کرمان از استان‌های آرام در کشور بود و شاهد حوادث سخت و خسارت‌های قابل توجه نبودیم. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل […]

امام جمعه کرمان گفت: در حوادث اخیر با تدابیر بخش امنیتی و قضایی، استان کرمان از استان‌های آرام در کشور بود و شاهد حوادث سخت و خسارت‌های قابل توجه نبودیم.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، از سرمایه‌های قضایی کشور هستند.

وی با بیان اینکه استان کرمان، به عنوان بزرگ‌ترین استان کشور بخش وسیعی از کویر را در خود جای داده است، گفت: همجواری استان کرمان با استان‌های مرزی کشور، تاثیر جدی در امنیت این استان دارد.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در استان کرمان به بهترین وجه ممکن، مسائل را مدیریت می‌کنند، بیان کرد: رئیس کل دادگستری استان کرمان نیرویی مجرب، متخصص و بومی بوده و تیم قضایی استان نیز تیمی تازه نفس و با تجربه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه این امر می‌تواند برای استان کرمان در بخش امنیتی و قضایی راهگشا باشد، گفت: تاکنون نیز همین گونه بوده است.

دادستان جدید کرمان: برخورد قاطع با مفسدان اولویت دادستانی کرمان است
دادستان کل کشور: تعداد زیادی از فریب‌خوردگان ‌اغتشاشات اخیر آزاد شدند‌
دادستان‌کل کشور: نور “حاج قاسم سلیمانی” هرگز خاموش نمی‌شود

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر با تدابیر بخش امنیتی و قضایی، استان کرمان از استان‌های نسبتاً آرام در کشور بود و شاهد حوادث سخت و خسارت‌های قابل توجه نبوده‌ایم، افزود: جا دارد از تمامی دست‌اندرکاران امنیتی و قضایی در استان تشکر کنیم.

علیدادی سلیمانی در این دیدار از سالاری دادستان سابق کرمان به عنوان امین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نیرویی انقلابی و ولایی و با تجربه بالا یاد کرد و گفت: برای دادستان جدید کرمان نیز آرزوی موفقیت دارم.

همراهی و همدلی موجود در بین مسئولان اجرایی و قضایی مثال زدنی است

رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه همراهی و همدلی موجود در بین مسئولان اجرایی و قضایی استان مثال زدنی است، اظهار داشت: براساس راهنمایی و ارشاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان؛ با هم‌افزایی، همراهی و همفکری مسائل مربوط به استان تمشیت و مدیریت شده و در هیچ بخشی ناهماهنگی و مشکلی وجود ندارد.

حمیدی با بیان اینکه یکی از ابتکارات نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، تشکیل شورای راهبردی استان است که مدیران ارشد استانی در این شورا با مدیریت ایشان به درخواست‌های مردم رسیدگی می‌کنند و سیاست‌گذاری‌های لازم انجام می‌شود، گفت: امام جمعه کرمان از تمامی دستگاه‌های حاکمیتی در استان پشتیبانی می‌کند.

وی بیان کرد: پشتیبانی‌های نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان از دستگاه قضایی استان موجب می‌شود با دلگرمی بیشتری به اجرای مسئولیت‌ها و ماموریت‌های خود بپردازیم و در مسیر اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه گام برداریم.

انتهای پیام/۵۱۱/




استان کرمان در اغتشاشات اخیر شاهد حوادث سخت و خسارت‌های قابل توجه نبود

منبع: تسنــیم
? استان کرمان در اغتشاشات اخیر شاهد حوادث سخت و خسارت‌های قابل توجه نبود