استان کرمان، سرزمین مردم بااصالت و ریشه دار در کار خیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندارکرمان در پیامی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد امام(ره) تصریح کردند: استان کهن کرمان سرزمین مردم بااصالت و ریشه دار در کار خیر است و نیکو کاری‌ و احسان از خصایل مردمان این سرزمین و بخش جدایی ناپذیر […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندارکرمان در پیامی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد امام(ره) تصریح کردند: استان کهن کرمان سرزمین مردم بااصالت و ریشه دار در کار خیر است و نیکو کاری‌ و احسان از خصایل مردمان این سرزمین و بخش جدایی ناپذیر فرهنگ آنان است.

به گزارش فت فتو؛ متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی و علی زینی وند به شرح زیر است:

” به نام خداوند بخشنده و مهربان “

احسان و نیکوکاری عامل ایجاد سازگاری و همدلی میان مردم در گذران زندگی است و خدمت به خلق خدا، از پرشکوه‌ترین جلوه‌ های انسانیت است که در شرع مقدس اسلام، بسیار مورد تاکید قرار گرفته است. نیکوکاری از زمینه‌های پیشرفت و زنده و سالم نگهداشتن جامعه و مایه هم بستگی اعضای آن است.

فرا رسیدن ۱۴ اسفندماه هفته احسان و نیکوکاری جلوه‌گاه همدلی ملت بزرگ ایران اسلامی و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی، برای همه کسانی که دل در گرو محبت و نوعدوستی دارند فرصتی مغتنم برای کمک و یاری هموطنان نیازمند، کمک‌های مومنانه و ترویج و انتقال فرهنگ نیکوکاری به نسل جوان است.

کمیته امداد امام خمینی به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای اجتماعی بازوی توانمند دولت و نظام در کمک به محرومان جامعه و پشتوانه‌ای مطمئن برای اجرای برنامه‌های کلان اقتصادی دولت در جهت فقر زدایی است که توانسته در جهت حفظ کرامت خانواده  و محرومیت زدایی کارنامه درخشانی برجای گذارد.

استان کهن کرمان سرزمین مردم بااصالت و ریشه دار در کار خیر است و نیکو کاری‌، احسان و نیکی از خصایل مردمان این سرزمین و بخش جدایی ناپذیر فرهنگ آنان است. بنحوی که فعالیتهای عام المنفعه و اقدامات نیکوکاران اهالی دیار کریمان در عرصه های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی،  مدرسه سازی، سلامت و امنیت مایه افتخار این استان در کشور است.

خیران به‌عنوان سفیران نیکوکاری در ترویج فرهنگ انفاق و احسان نقش مهمی دارند. اقشار آسیب‌پذیر استان همواره نیازمند یاری‌رسانی خیران هستند. از خیرین نیک اندیش استان کرمان می خواهم همچون گذشته در امورخیر پیشگام بوده و به کمک دولت بیایند تا با تداوم حرکت های نیکوکارانه و خداپسندانه ، شاهد کاهش مشکلات و مسائل زندگی نیازمندان باشیم.

بی شک خیرین کرمانی بار دیگر با مشارکت خالصانه در آیین ملی هفته احسان و نیکوکاری، همدلی و نوع دوستی خود را به نمایش خواهند گذاشت و امید و نشاط را مهمان خانه های نیازمندان خواهند کرد.

فرارسیدن ۱۴ اسفند ماه سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد امام (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری را به مردم نجیب استان کرمان بویژه خیرین بزرگوار و فعالان عرصه نیکوکاری و همچنین کارکنان پرتلاش نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) تبریک عرض می نمایم.

امروز به لطف الهی و همراهی  مردم نیک اندیش و اهتمام جدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاهد خدمات ارزشمند و ماندگار به اقشار نیازمند و محروم هستیم و امید است در پرتو الطاف الهی، تقویت گفتمان احسان و نیکوکاری، حضور، همدلی و همت خیرین، بنگاه‌های اقتصادی استان و برنامه ریزی مناسب ، در راستای محرومیت زدایی گام‌های موثری برداشته شود تا طبقات محروم با دست یابی به خودکفایی و استقلال اقتصادی؛ طعم کرامت انسانی را بیشتر بچشند.

حسن علیدادی سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

 

علی زینی وند

استاندار کرمان

 

انتهای پیام




استان کرمان، سرزمین مردم بااصالت و ریشه دار در کار خیر است

منبع: بــرنا
?
استان کرمان، سرزمین مردم بااصالت و ریشه دار در کار خیر است