استاندار کرمان: ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت استان در سکونت‌گاه‌های غیررسمی ساکن هستند

گروه استان‌ها ــ استاندار کرمان گفت: ۱۵۱ هزار و ۶۷۹ نفر از جمعیت استان کرمان در سکونت‌گاه‌های غیررسمی ساکن هستند که معادل ۴.۵ درصد جمعیت استان کرمان می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند امشب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان که با حضور محمدرضا پورابراهیمی رئیس […]

گروه استان‌ها ــ استاندار کرمان گفت: ۱۵۱ هزار و ۶۷۹ نفر از جمعیت استان کرمان در سکونت‌گاه‌های غیررسمی ساکن هستند که معادل ۴.۵ درصد جمعیت استان کرمان می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند امشب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان که با حضور محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ایران برگزار شد اظهار داشت: جذب اسناد خزانه سهمیه استان به دقیقه ۹۰ موکول نشود و دستگاه‌ها در این رابطه احساس تکلیف کنند.

وی با تاکید بر انجام وظایف محوله مدیران تا آخرین روز کاری خود در دولت تاکید کرد: حالت رهاشدگی با توجه به تغییرات دولت نباید باشد و در شان یک مدیر نیست که به‌دلیل تغییرات دولت‌ وظایف خود را پیگیری نکند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بودجه‌ای استان پیگیری شود افزود: با استفاده از ظرفیت نمایندگان مردم استان در مجلس نهایت بهره برای جذب بودجه استان انجام شود و هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون تخصیص خوبی در اعتبارات هزینه‌ای سال جاری داریم خاطر‌نشان کرد: امیدواریم در بحث اعتبارات عمرانی نیز این تخصیص در وقت لازم انجام شود.

استاندار کرمان: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در مدارس روزانه انجام شود
رئیس‌جمهور تکلیف انتخاب استاندار کرمان را مشخص کند/ کرمان مدیریتی در تراز “حاج قاسم” می‌خواهد
استاندار کرمان: استان کرمان در بهره‌وری تولید پسته وضعیت خوبی ندارد

زینی‌وند با اشاره به وصول درآمد مالیاتی استان و مازاد درآمد طی هفت ماهه امسال به مبلغ بیش از دو هزار میلیارد تومان گفت: بازگشت مازاد درآمد مالیاتی استان پیگیری می‌شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه ۱۵۱ هزار و ۶۷۹ نفر از جمعیت استان کرمان در سکونت‌گاه‌های غیررسمی ساکن هستند که معادل ۴٫۵ درصد جمعیت استان کرمان می‌شود تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده این آمار در سال آینده به حدود دو درصد برسد.

انتهای پیام/۵۱۱/




استاندار کرمان: ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت استان در سکونت‌گاه‌های غیررسمی ساکن هستند

منبع:تسنــیم
? استاندار کرمان: ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت استان در سکونت‌گاه‌های غیررسمی ساکن هستند