استاندار کرمان: چند دسته کردن مدارس جامعه بلوک‌بندی شده‌ ناعادلانه‌ای را تحویل نسل‌های بعدی می‌دهد

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: نظام آموزشی ما باید اسلامی و عادلانه باشد و چند دسته کردن مدارس جامعه بلوک‌بندی شده‌ ناعادلانه‌ای را تحویل نسل‌های بعدی می‌دهد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان از تشکیل کارگروهی متشکل از […]

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: نظام آموزشی ما باید اسلامی و عادلانه باشد و چند دسته کردن مدارس جامعه بلوک‌بندی شده‌ ناعادلانه‌ای را تحویل نسل‌های بعدی می‌دهد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان از تشکیل کارگروهی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و دفتر اجتماعی استانداری برای بررسی بازگشایی حضوری مدارس و ارائه پیشنهادها و راهکارهای اقتضایی خبر داد و اظهار داشت: برای بازگشایی حضوری مدارس از واکسیناسیون کامل فرهنگیان، کادر مدرسه و رانندگان سرویس باید اطمینان پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه ملاک برای ایمنی بدن تزریق دوز دوم واکسیناسیون است که باید تسریع شود افزود: بازگشایی مدارس در ذیل کرونا پیچیدگی خاص خود را دارد و با روند عادی نمی‌توان با آن برخورد کرد.  

استاندار کرمان با اشاره به تراکم بالای دانش آموزان در تعدادی از مدارس استان به ویژه در شهرهای بزرگ بیان کرد: به نظر می‌رسد برای بازگشایی این مدارس، راهی غیر از ترکیبی برگزار کردن کلاس‌ها به صورت حضوری و مجازی نداریم. 

وی با بیان اینکه مدارس ما باید مدرن و کیفی‌سازی شوند افزود: چند دسته کردن مدارس به نمونه، شاهد، غیرانتفاعی، سمپاد، تیزهوش و غیره جامعه بلوک‌بندی شده‌ ناعادلانه‌ای را تحویل نسل‌های بعدی می‌دهد.

آمادگی کامل برای سال تحصیلی مجازی و حضوری در استان کرمان فراهم است
بازگشایی مدارس و راهپیمایی اربعین در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان بررسی شد

زینی‌وند تصریح کرد: پزشکان ما دارند از نسل‌های می‌شوند که نه طعم فقر دیده‌اند، نه بی‌کسی و گرسنگی و بعد برایشان قابل درک نیست که بیماری در مراجه به آنها می‌گوید پول ندارد و این محصول برخی از مدارس پولی است در حالیکه نظام آموزشی ما باید اسلامی، الگو و عادلانه باشد.

وی مهارت‌آموزی را لازمه جامعه دانست و گفت: اگر روزی صندلی متقاضیان تحصیلات تکمیلی خالی بود و صندلی مدارس فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی با افزایش ظرفیت مواجه شد، آن زمان نظام آموزشی نرمالیزه می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




استاندار کرمان: چند دسته کردن مدارس جامعه بلوک‌بندی شده‌ ناعادلانه‌ای را تحویل نسل‌های بعدی می‌دهد

منبع:تسنــیم
? استاندار کرمان: چند دسته کردن مدارس جامعه بلوک‌بندی شده‌ ناعادلانه‌ای را تحویل نسل‌های بعدی می‌دهد