استاندار کرمان: وزیر کشور به مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان سفر می‌کند

گروه استان‌ها- استاندار کرمان از آبگرفتگی بیش از ۵ هزار واحد مسکونی خبر داد و گفت: وزیر کشور تا ظهر امروز وارد مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تماس تلفنی صبح امروز با […]

گروه استان‌ها- استاندار کرمان از آبگرفتگی بیش از ۵ هزار واحد مسکونی خبر داد و گفت: وزیر کشور تا ظهر امروز وارد مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تماس تلفنی صبح امروز با احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: در این تماس تلفنی آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان و امدادرسانی به مردم سیل‌زده مطرح شد.

وی با اشاره به آبگرفتگی ۵ هزار و ۶۴ خانه در مناطق سیل‌زده استان کرمان گفت: از این تعداد ۳ هزار واحد مسکونی در شهرستان رودبار قرار دارد.

استاندار کرمان به گستردگی منطقه تحت تاثیر سیلاب و میزان خسارت‌ها در جنوب استان کرمان اشاره کرد و افزود: از وزیر کشور درخواست شد دستگاه‌ها و نیروهای نظامی تجهیزات لازم را آنی به جنوب استان کرمان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه وزیر کشور تا ظهر امروز وارد جنوب استان کرمان می‌شود ادامه داد: کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور  نیز به استان کرمان می‌آید.

آخرین اخبار سیل استان کرمان| طغیان رودخانه‌های منطقه/ ۷۵ روستای ریگان در محاصره سیلاب/ تخلیه اضطراری روستاها
استاندار کرمان: تلاش برای بازگشایی راه ۱۳۰ روستای استان کرمان ادامه دارد/ دستور تخلیه روستاهای کنار رودخانه
گزارش تسنیم از مناطق سیل‌زده کرمان| راه ۲۹۰ روستای رودبار جنوب مسدود شد/ زمین‌های کشاورزی کاملا زیر آب رفت‌/ سیلاب جیرفت را دربر گرفت + فیلم

زینی‌وند با اشاره به اینکه پهنه‌بندی مناطق سیل‌زده استان انجام و بر مبنای آن امدادرسانی‌ها مدیریت می‌شود تصریح کرد: امکانات استان کرمان پاسخگو نیست و نیاز به مساعدت‌های ملی داریم.

استاندارکرمان ادامه داد: در تماس تلفنی با امیرحیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز خواستار ارسال تجهیزات لازم به جنوب استان جهت سرعت بخشی به امدادرسانی و دسترسی به روستاها شدیم.

انتهای پیام/۵۱۱




استاندار کرمان: وزیر کشور به مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان سفر می‌کند

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: وزیر کشور به مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان سفر می‌کند