استاندار کرمان: هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت ایران است

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت ایران است و ارتش جمهوری اسلامی ایران، بخش لاینفک این دوره محسوب می‌شود. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین این استان […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت ایران است و ارتش جمهوری اسلامی ایران، بخش لاینفک این دوره محسوب می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در دیدار جمعی از اعضای شورای تامین این استان با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از نقش پررنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی و دفاع از خاک کشور نام برد و افزود: بخش بزرگی از دفاع به عهده ارتش بود، روزهایی که بسیج و سپاه شکل نگرفته بودند، بار بیشتری بر دوش ارتش قرار داشت و حلال مشکلات جنگ شد.

وی، بازخوانی ایام جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و اظهارداشت: مراسم روز ۳۱ شهریور و رژه نیروهای مسلح به شایستگی و به دور از هرگونه حاشیه برگزار شد که جای تقدیر دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه ارتش فرزند ملت و سپر ملت در حوادث است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی همچنان مقتدر برای دفاع از تمامیت ارضی کشور حضور دارد.
 
وظیفه نیروهای نظامی، انتقال فرهنگ و تجارب دفاع مقدس است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا نیز در این نشست گفت: هفته دفاع مقدس جزو جدایی‌ناپذیر تاریخ انقلاب اسلامی و از دوران پرافتخار و منحصر به فرد ایران اسلامی است.

امیر غلامعلیان افزود: علی‌رغم همه شرایط سیاسی و نابرابری که در جنگ بر جمهوری اسلامی تحمیل شد، اما با رهبری بی‌بدیل امام راحل (ره) و اتحاد و هماهنگی نیروهای مسلح، ثمره مقدسی در کشور شکل گرفت و یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن باقی نماند.

وی بیان کرد: وظیفه ما به عنوان نسلی که آن دوران را دیده و اکنون مسئولیت و هدایت نیروها را به عهده دارد، این است که اجازه ندهیم این تاریخ مقدس دچار گسست نسلی شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا اظهارداشت: وظیفه کنونی نیروهای نظامی، انتقال فرهنگ و تجارب دفاع مقدس به نسل جوانی است که قرار است برای آینده نظام بمانند و جانفشانی کنند.




استاندار کرمان: هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت ایران است

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال دفاع جانانه ملت ایران است