استاندار کرمان: نظارت دستگاه‌ قضا بر ادارات هزینه‌های مردم را کاهش می‌دهد

کرمان- فت فتو- استاندار کرمان با تاکید بر جنبه های مثبت نظارت دستگاه قضا بر ادارات بویژه در پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد: نگاه دستگاه های نظارتی باید کمک به نهادهای اجرایی باشد تا هزینه ها برای مردم و جامعه کاهش یابد. به گزارش فت فتو دکتر محمدمهدی فداکار روز سه شنبه در دیدار […]

کرمان- فت فتو- استاندار کرمان با تاکید بر جنبه های مثبت نظارت دستگاه قضا بر ادارات بویژه در پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد: نگاه دستگاه های نظارتی باید کمک به نهادهای اجرایی باشد تا هزینه ها برای مردم و جامعه کاهش یابد.

به گزارش فت فتو دکتر محمدمهدی فداکار روز سه شنبه در دیدار رییس کل دادگستری استان افزود: اعمال این نظارت ها در پیشگیری از وقوع جرم و چالش های بعدی بسیار تاثیرگذار است.
وی گفت: آماده هستیم از نظرات مشورتی و فنی دستگاه قضایی به منظور اجرای بهتر برنامه ها و طرح ها استفاده کنیم.
استاندار کرمان ادامه داد: مطمئن هستیم که دستگاه قضایی پشتیبانی و حمایت لازم از دستگاه های اجرایی به منظور رفع مشکلات موجود را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه اقامه عدل از ضروریات حکومت اسلامی است تاکید کرد: اقامه عدل مسئولیت بسیار سنگینی است و البته پاداش بزرگی را نیز در پی دارد.

فداکار همکاری دستگاه قضایی را رکن اصلی در شورای تامین دانست و تاکید کرد: پشتیبانی های دستگاه قضایی در اجرای کردن مصوبات شورای تامین از اهمیت بسزایی برخوردار است.




استاندار کرمان: نظارت دستگاه‌ قضا بر ادارات هزینه‌های مردم را کاهش می‌دهد

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: نظارت دستگاه‌ قضا بر ادارات هزینه‌های مردم را کاهش می‌دهد