استاندار کرمان: موفقیت دولت‌ در گرو تلاش و تخصص نیروهای مسئولیت پذیر است

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: موفقیت دولت‌ در گرو تلاش، تخصص و توانمندی نیروهای ماهر و مسئولیت پذیر است و نیروی انسانی خلاق و توانمند یکی از ظرفیت های بزرگی است که استان کرمان از آن بهره مند است. به گزارش روز جمعه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: موفقیت دولت‌ در گرو تلاش، تخصص و توانمندی نیروهای ماهر و مسئولیت پذیر است و نیروی انسانی خلاق و توانمند یکی از ظرفیت های بزرگی است که استان کرمان از آن بهره مند است.

به گزارش روز جمعه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، در پیام محمدمهدی فداکار به مناسب روز کارمند آمده است، کارمندان به‌ عنوان ارزشمندترین سرمایه دولت و قشر فرهیخته و آگاه جامعه، نقش اساسی در پیشبرد برنامه‌های دولتمردان برای پیشرفت کشور دارند.

وی در این پیام می افزاید، به یقین موفقیت دولت‌ در گرو تلاش، اندیشه، تخصص و توانمندی نیروهای ماهر، خلاق و مسئولیت پذیر است.

استاندار کرمان در ادامه این پیام آورده است، فرا رسیدن چهارم شهریورماه، روز کارمند، فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات کارکنان خدوم و پرتلاش دولت است و کارکنان خدوم با تلاش شبانه روزی خود هیچگاه میدان خطیر خدمتگزاری به مردم را خالی نکرده اند و نیروی انسانی متعهد، خلاق و توانمند یکی از ظرفیت های بزرگی است که استان کرمان و ساختار اداری ما از آن بهره مند است.

فداکار در ادامه این پیام آورده است، اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند، فرا رسیدن چهارم شهریورماه روز کارمند را به تمامی کارکنان دولت خاصه کارمندان پرتلاش و مسئولیت پذیر مجموعه استانداری و دستگاه های اجرایی استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ تندرستی، عزت، بهروزی و توفیق روزافزون همگان را خواهانم.
استاندار کرمان می افزاید، امید به آنکه با همدلی و همکاری همه کارکنان شریف و متعهد این استان بتوانیم در سایه کار و تلاش جهادی، سیاستگذاری مناسب و بهره گیری از همه ظرفیت ها، زمینه پیشرفت و تعالی استان کرمان را فراهم آوریم.




استاندار کرمان: موفقیت دولت‌ در گرو تلاش و تخصص نیروهای مسئولیت پذیر است

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: موفقیت دولت‌ در گرو تلاش و تخصص نیروهای مسئولیت پذیر است