استاندار کرمان: مشکل تولیدکنندگان در حوزه تامین اجتماعی پیگیری می‌شود

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: مسائل و مشکلات تولیدکنندگان در حوزه تامین اجتماعی احصا و در قالب بسته‌های پیشنهادی برای حل موضوع در سطح ملی پیگیری شود. به گزارش فت فتو از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در این نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با موضوع بررسی مشکلات […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: مسائل و مشکلات تولیدکنندگان در حوزه تامین اجتماعی احصا و در قالب بسته‌های پیشنهادی برای حل موضوع در سطح ملی پیگیری شود.

به گزارش فت فتو از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در این نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با موضوع بررسی مشکلات تأمین اجتماعی افزود: بیمه تامین اجتماعی در استان دستورالعمل‌های ابلاغی را اجرایی می‌کند و در قبال آنها باید پاسخگو باشد.

وی اظهار داشت: مسائل و مشکلات احصا شده در قالب بسته‌های پیشنهادی باید از طریق اتاق بازرگانی، سازمان تامین اجتماعی و مجلس شورای اسلامی و دولت در سطح ملی مطرح و پیگیری شوند.

استاندار کرمان تامین مالی در تعامل صنعت و دانشگاه را مساله مهمی دانست و گفت: این ظرفیت باید دیده شود.

سیدمهدی طبیب‌زاده رییس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز در این نشست از پایش فضای کسب و کار استان به صورت فصلی و براساس ۲۸ شاخص خبر داد و افزود: پلتفرم‌هایی (ساختار) برای تسهیل روند صدور مجوزها توسط اتاق بازرگانی تهیه می‌شود.

به گزارش فت فتو هفتاد و پنجمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با موضوع بررسی مشکلات تأمین اجتماعی در حوزه تولید روز پنجشنبه ۶ مرداد برگزار شد.




استاندار کرمان: مشکل تولیدکنندگان در حوزه تامین اجتماعی پیگیری می‌شود

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: مشکل تولیدکنندگان در حوزه تامین اجتماعی پیگیری می‌شود