استاندار کرمان: زمینه سوءاستفاده در قاچاق سوخت را از بین می بریم

جیرفت – فت فتو – استاندار کرمان گفت: فرمانداران و مسئولان مرتبط در شورای تامین استان برای برچیده شدن زمینه سوءاستفاده برای قاچاق سوخت تاکید کرده و در این راه اقدامات لازم انجام خواهد شد. به گزارش خبرنگار فت فتو، محمد مهدی فداکار شامگاه یکشنبه در شورای اداری شهرستان جیرفت اظهار داشت: قاچاق به نفع […]

جیرفت – فت فتو – استاندار کرمان گفت: فرمانداران و مسئولان مرتبط در شورای تامین استان برای برچیده شدن زمینه سوءاستفاده برای قاچاق سوخت تاکید کرده و در این راه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، محمد مهدی فداکار شامگاه یکشنبه در شورای اداری شهرستان جیرفت اظهار داشت: قاچاق به نفع کشور نیست و باید جلوی آن را بگیریم اما نباید در این بین مردم هم اذیت شوند یا زندگی آنها دچار محدودیت شود.

استاندار کرمان یادآور شد: دشمن در جریان اغتشاشات اخیر به مردم امید بسته بود اما با وجود اینکه آنها با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه بودند با دشمن همراهی نکردند.

وی افزود: استفاده عوامل دشمن از اسلحه آخرین حربه دشمن و نشانه قطع امید آنها از مردم است بنابراین باید کف پای این مردم را باید بوسید که در این شرایط با دشمن همراهمی نمی کنند.

فداکار با تاکید بر خدمت صادقانه مدیران ادامه داد: ارزیابی فرمانداران انجام شده و ارزیابی سایر مدیران هم انجام می شود اگر مدیری احساس می کند برای کاری ساخته نشده است خودش کنار بکشد.

وی اضافه کرد: مدیران باید بدانند لطفی حاصل شده که مسئولیتی را تحویل گرفته اند بنابراین باید بجنگند و تلاش کنند تا در آینده نام آن مدیر به نیکی یاد شود و کارنامه ای بجا بگذارد.

استاندار کرمان گفت: ظرفیت و تنوع معدنی ویژه‌ای در جنوب استان وجود دارد که این تنوع در شمال استان دیده نمی شود که باید به این ظرفیت مهم بیشتر توجه شود.

وی ضمن اشاره به برخی مشکلات فعال شدن برخی معادن در جنوب استان تاکید کرد: مشکلات برق معادن را پیگیری می‌کنم و البته مدیران کار را در حوزه تخصصی خود در این زمینه رها نکنند.

فرماندار شهرستان جیرفت هم در این نشست با انتقاد از تعرفه های صادراتی بر روی محصولات جالیزی گفت: این تعرفه ها موجب افت قیمت محصولاتی همچون پیاز و سیب زمینی شده و مغایر با حمایت از تولیدات کشاورزی است.

احمد بلندنظر از بلاتکلیفی پست فوق توزیع میانچیل و پست سیار سرجاز انتقاد کرد و افزود: در این زمینه هنوز کاری انجام نشده و پست سیار سرجاز که تابستان امسال دچار مشکل شده، هنوز اصلاح و تعمیر نشده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۴۸ هزار دانش آموز در ۳۳۶ مدرسه ۱۴ مدرسه دو شیفت تحصیل می کنند اما بیش از ۵۰ واحد آموزشی به ویژه در روستاها نیاز مبرم به بازسازی دارد.

بلندنظر با اشاره به نگاه مثبت دولت به مناطق کم برخوردار اظهار داشت: براساس سیاست های نظام و منویات رهبر معظم انقلاب و نگاه استاندار به جنوب، جیرفت در مسیر توسعه قرار گرفته است.




استاندار کرمان: زمینه سوءاستفاده در قاچاق سوخت را از بین می بریم

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: زمینه سوءاستفاده در قاچاق سوخت را از بین می بریم