استاندار کرمان: رفع بخشی از مشکلات جنوب استان در سفر دولت مصوب می‌شود

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: رفع بخشی از مشکلات این شهرستان در سفر رییس جمهور به استان مصوب خواهد شد و تاکنون دو جلسه در این زمینه داشته‌ایم و طرح‌ها در حال تصویب هستند.  به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار روز پنجشنبه در نشست شورای اداری عنبرآباد افزود: برای تکمیل بیمارستان عنبرآباد، خانه‌های […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: رفع بخشی از مشکلات این شهرستان در سفر رییس جمهور به استان مصوب خواهد شد و تاکنون دو جلسه در این زمینه داشته‌ایم و طرح‌ها در حال تصویب هستند. 

به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار روز پنجشنبه در نشست شورای اداری عنبرآباد افزود: برای تکمیل بیمارستان عنبرآباد، خانه‌های بهداشت و جایگزینی بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت، اعتبار گذاشته شده که در سفر رییس جمهور به کرمان مطرح می‌شود. 
استاندار کرمان گفت: در حوزه راه‌های اصلی و روستایی شمال و جنوب این استان نیز اعتبار خوبی در سفر دپلت در نظر گرفته شده است. 
وی به اهمیت محیط زیست در روند توسعه نیز اشاره و تصریح کرد: توسعه نباید به محیط زیست آسیب وارد کند، اما محیط زیست هم نباید مانع توسعه باشد. 

فداکار گفت: مستقل شدن  صنعت و معدن جنوب تاثیرات مثبتی در این منطقه خواهد داشت‌. 

وی تصریح کرد: آینده صنعت و معدن منطقه جنوب خوب است و این منطقه از وضعیت صرفا کشاورزی خارج خواهد شد. 
فداکار پیگیری برای تأمین زمین شهرک صنعتی شماره ۲ در عنبرآباد را مورد تاکید قرار داد و گفت: کارخانه سیمان در جنوب یک ضرورت است، چون هم دسترسی به دریا و صادرات دارد و هم جمعیت جنوب را پوشش می‌دهد. 

استاندار کرمان، احداق کارخانه سیمان در جنوب استان را ضروری دانست.

وی در واکنش به افزایش اعتبارات شهرداری های شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت نیز تصریح کرد: شهرداری ها منابع پایدار برای خود ایجاد کنند زیرا اگر جنوب استان جدا شد باتوجه به اینکه بیشتر ارزش افزوده متعلق به شمال استان است و با اتفاق این رخداد دیگر آن ارزش افزوده شهرداری های جنوب استان تقریبا ناچیز خواهد بود لذا خود را با تعریف منابع پایدار خود را آماده کنید.

فداکار فعال شدن پایانه صادراتی محصولات کشاورزی جیرفت را با همکاری اتاق بازرگانی و بخش خصوصی مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: اثرات مثبت فعال شدن این مجموعه برای همه منطقه خواهد بود. 
وی بیان داشت: وظیفه ماست که اول از همه اشتعال موجود را حفط کنیم و در مرحله بعد به دنبال ایجاد اشتعال برویم.

به گزارش فت فتو استاندار کرمان از روز گذشته به شهرستان های جیرفت، کهنوج، فاریاب و عنبرآباد سفر کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.




استاندار کرمان: رفع بخشی از مشکلات جنوب استان در سفر دولت مصوب می‌شود

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: رفع بخشی از مشکلات جنوب استان در سفر دولت مصوب می‌شود