استاندار کرمان: رسالت، صداقت و شجاعت خبرنگاری به اجرای عدالت کمک کرده است

استاندار کرمان از تاثیرگذاری رسانه‌ها در سالم‌سازی جامعه، جلوگیری از فساد، تقویت بنیان‌های عدالت، صداقت، آرمان‌های انقلاب، ارزش‌های واقعی نظام نام برد‌ و گفت: رسالت، صداقت و شجاعت خبرنگاری به دستگاه‌های نظارتی و قضائی و اجرای عدالت کمک کرده است. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند استاندار کرمان در آیین اختتامیه جشنواره رسانه و عدالت […]

استاندار کرمان از تاثیرگذاری رسانه‌ها در سالم‌سازی جامعه، جلوگیری از فساد، تقویت بنیان‌های عدالت، صداقت، آرمان‌های انقلاب، ارزش‌های واقعی نظام نام برد‌ و گفت: رسالت، صداقت و شجاعت خبرنگاری به دستگاه‌های نظارتی و قضائی و اجرای عدالت کمک کرده است.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند استاندار کرمان در آیین اختتامیه جشنواره رسانه و عدالت از تاثیرگذاری رسانه‌ها در سالم‌سازی جامعه، جلوگیری از فساد، تقویت بنیان‌های عدالت، صداقت، آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های واقعی نظام نام برد‌ و گفت: نقشی که رسانه‌ها در این حوزه‌ها دارند، دستگاه‌های رسمی نمی‌توانند داشته باشند.

وی ابراز داشت: در سال‌های گذشته خیلی از خبرنگاران و رسانه‌ها با رسالت، صداقت و شجاعت خود به دستگاه‌های نظارتی و قضائی و اجرای عدالت کمک کرده است.

استاندار کرمان عنوان کرد: نوع جهت‌گیری و گفتمانی که رسانه‌ها می‌توانند تولید کنند در پالایش، همگرایی، گسترش ارزش‌های واقعی و تفکرات مفید به حال جامعه کمک کنند.

زینی‌وند گفت: یکی از درخشان‌ترین مجموعه‌های رفتاری که مقام معظم رهبری به درستی و به حق از آن به مکتب یاد نموده‌اند، تجمیع رفتار و آداب زندگی سردار سلیمانی است.

وی بیان داشت: ما افراد نام‌آور، علمی، مجتهد، فرهنگی، نظریه‌پرداز و صاحب تفکر داریم، اما در طول نسل‌ها کم اتفاق می‌افتد فردی با همه جنبه‌های مردانگی و فتوت، محبت و دوستی، تکریم والدین، توجه به امر مردم، تعبد و دینداری ببینیم.

استاندار کرمان گفت: بعضی از صحبت‌های سردار سلیمانی از عرفان عمیقی نشات می‌گیرد و بخش فرماندهی ایشان در لابلای این همه خصیصه خوب پنهان شده است.

زینی‌وند اظهار داشت: رسانه‌ها با پرداختن به وجوه متعدد شخصیتی سردار سلیمانی، ما می‌توانیم نسل فرهیخته، شجاع و مرد تربیت کنیم.

استاندار کرمان عنوان کرد: رسانه‌های رسمی در استان کرمان، نجابت لازم را در آنها می‌بینیم و با شجاعت به واقعیات می‌پردازند.

انتهای پیام




استاندار کرمان: رسالت، صداقت و شجاعت خبرنگاری به اجرای عدالت کمک کرده است

منبع:بــرنا
?
استاندار کرمان: رسالت، صداقت و شجاعت خبرنگاری به اجرای عدالت کمک کرده است