استاندار کرمان: دهه فجر فرصت تبیین داشته‌های بی‌پایان جذاب جمهوری اسلامی است

استاندار کرمان گفت: فرصت دهه فجر باید به جنبش فراگیری برای تبیین داشته‌های بی‌پایان جذاب جمهوری اسلامی برای نسل جوان و نوجوان تبدیل شود. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در آیین گرامیداشت آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ارتحال ملکوتی فقیه بصیر، آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت. وی با گرامیداشت یاد و […]

استاندار کرمان گفت: فرصت دهه فجر باید به جنبش فراگیری برای تبیین داشته‌های بی‌پایان جذاب جمهوری اسلامی برای نسل جوان و نوجوان تبدیل شود.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در آیین گرامیداشت آغاز ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ارتحال ملکوتی فقیه بصیر، آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و یاران ایشان و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی همه سعی می‌کنیم که خودمان را ذیل راهبردها و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دهیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ساختارهای نظام جمهوری اسلامی به گونه‌ای تعریف شده که در دل مردم ریشه دارد ابراز داشت: در این ۴۳ سال اقدامات گسترده و اتفاق های بزرگی رخ داده است که باید به درستی بازخوانی و به نسل جوان منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در تبیین مخاطب شناسی، این امکان را فراهم کنیم که جوانان با ارکان و مولفه ها و داشته های زیاد انقلاب اسلامی ارتباط برقرار کنند، عنوان کرد: در این میان مکتب شهید سلیمانی ظرفیت عظیمی برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است.

استاندار کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی نمونه بارز و خالص وفاداری به آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه بود تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی شهید راه گفتمان امت‌گرایی اصیل اسلامی و رفتار شهید سلیمانی انعکاس و انشعابی از دیدگاه‌های رهبری است و افتخار ایشان تبعیت واقعی از رهبری بود.

زینی‌وند با بیان اینکه هرچه جلوتر رویم و فشارهای بین‌المللی بیشتر شود ما بالنده‌تر و مقتدر‌تر خواهیم بود گفت: در نظام‌های سیاسی دنیا، اکثر کشورها به شیوه فدارلیستی اداره می‌شوند، اما در موضوع تامین امنیت، تمرکزگرا هستند و مردم را در این حوزه دخالت نمی‌دهند اما نظام جمهوری اسلامی، امنیت و دفاع را هم به مردم واگذار کرده و ما لشکرهای مردمی چون لشکر همیشه پیروز ثارالله را داریم.

استاندار کرمان با اشاره به این موضوع که هشت سال دفاع مقدس، مردمی‌ترین دفاع بود و به دست مردم اداره شد و نتیجه آن را هم دیدیم گفت: در اصل نظام جمهوری اسلامی، ساختارهای آن یا از خود مردم هستند و یا ساختارهایی تشکیل شدند که مردم را کمک کنند و در این راستا ساختارهای انقلابی و مردم را در حوزه‌های مختلف از امدادرسانی در سیل مشاهده کردیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان با بیان این موضوع که ساختارهای انقلابی افتخار نظام هستند و هر روز بالنده‌تر می‌شوند و مردم‌یار هستند، اظهار داشت: در اقتصاد هم اگر دولت‌ها فقط ساز و کارهای نظارتی خود را انجام دهند ، مردم اقتصاد را می‌سازند.

زینی‌وند گفت: ساختارهای جمهوری اسلامی به همه افراد و گروه‌ها و اقشار این زمینه را داد که استعداد خود را در کارآفرینی، مسئولیت، نمایندگی مجلس، ریاست جمهوری و غیره بروز و ظهور دهند.

وی تصریح کرد: ساختارهای جمهوری اسلامی به گونه‌ای تعریف شدند که خودش آدمها را شناسایی می‌کند، ساختارها تراز تعریف شدند.

استاندار کرمان گفت: فرصت دهه فجر باید به جنبش فراگیری برای تبیین داشته‌های بی‌پایان جذاب جمهوری اسلامی برای نسل جوان و نوجوان باشد و اگر گاهی این جذابیت‌ها لمس نشده، ایراد از روایتگری ماست.

شایان ذکر است این آیین با حضور حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، اقشار مختلف مردم، دانشجویان، دانش‌آموزان، بانوان و غیره در محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار گردید.

انتهای پیام




استاندار کرمان: دهه فجر فرصت تبیین داشته‌های بی‌پایان جذاب جمهوری اسلامی است

منبع: بــرنا
?
استاندار کرمان: دهه فجر فرصت تبیین داشته‌های بی‌پایان جذاب جمهوری اسلامی است