استاندار کرمان: دشمن از کوتاهی ما تبلیغ رسانه‌ای می‌کند

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: گاهی ما کوتاهی و غفلت می‌کنیم و برخی موارد را جدی نمی‌گیریم اما دشمن از آن سوء‌استفاده می‌کند، هرچند این غفلت به لحاظ عددی کم باشد اما دشمنان و معاندان از آن تبلیغ و شانتاژ رسانه‌ای می کنند. […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: گاهی ما کوتاهی و غفلت می‌کنیم و برخی موارد را جدی نمی‌گیریم اما دشمن از آن سوء‌استفاده می‌کند، هرچند این غفلت به لحاظ عددی کم باشد اما دشمنان و معاندان از آن تبلیغ و شانتاژ رسانه‌ای می کنند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، محمدمهدی فداکار روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی استان کرمان افزود: امروز نباید در بیان آرمان ها، انجام وظایف دینی و محکم پای کار بودن در دفاع از نظام اسلامی، کوتاهی و غفلت کنیم زیرا دشمن از کوتاهی ما بهره‌برداری می کند و کارش را پیش می‌برد.

وی تاکید کرد: به عنوان کسانی که انگیزه کار انقلابی و دینی داریم، باید محکم پای آرمان های انقلاب اسلامی بایستیم و کوتاهی نکنیم و ترس و ابایی از بروز نمادها و شعائر دینی نداشته باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به وقوع حواد اخیر در کشور اظهار داشت: حدود ۱۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر در کشور از جمله شهیدان آرمان علی وردی و عجمیان با رذالت و قساوت توسط اخلالگران امنیت به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: توقعی که از جوانان می رود، تهذیب، تحصیل و ورزش است و تحصیل نیز مهمترین کاری است که در کنار کارهای فردی مثل تهذیب و ورزش داریم.

فداکار با بیان اینکه جامعه ما امروز به متخصص متعهد بشدت نیاز دارد افزود: برتری ما در دنیا باید علمی باشد و در هر حوزه ای که توسعه شکل گرفته است، نقش دانشجویان پای کار انقلابی مشاهده می شود.

بسیجیان در ۲ ماه اخیر میدان را خوب شناختند

به گزارش فت فتو فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: با توجه به اتفاقات اخیر که در کشور شاهد آن بودیم، برنامه های هفته بسیج را امسال به سمت برنامه های تبیینی، خدماتی و محرومیت زدایی با هدف نمایش اقدامات امیدآفرین بسیج بردیم.

سردار محمد علی نظری افزود: طی ۲ ماه اخیر که درگیر سیاه نمایی، روایت های نابجا، غلط و وارونه دشمن بودیم، بسیجیان میدان را خوب شناختند و حضور پیدا کردند که با بصیرت و دشمن شناسی خود کار تبیینی و حضور در میدان را انجام دادند.

اجتماع بزرگ دانشجویان انقلابی کرمان به مناسبت هفته بسیج، با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان و مسئولان در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.




استاندار کرمان: دشمن از کوتاهی ما تبلیغ رسانه‌ای می‌کند

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: دشمن از کوتاهی ما تبلیغ رسانه‌ای می‌کند