استاندار کرمان: دستگاه‌های خدمات رسان به تکلیف قانونی خود عمل کنند

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان دیگر توجیه نکنند و نسبت به انجام تکلیف قانونی این دستگاه‌ها براساس قانون جهش تولید مسکن اقدام شود. به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند عصر سه شنبه در آخرین نشست شورای مسکن سال ۱۴۰۰ استان افزود: دستگاه‌های خدمات رسان(آب، برق و گاز) نسبت به […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان دیگر توجیه نکنند و نسبت به انجام تکلیف قانونی این دستگاه‌ها براساس قانون جهش تولید مسکن اقدام شود.

به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند عصر سه شنبه در آخرین نشست شورای مسکن سال ۱۴۰۰ استان افزود: دستگاه‌های خدمات رسان(آب، برق و گاز) نسبت به انجام وظیفه قانونی خود در طرح نهضت ملی مسکن با وزارت خانه و مدیران کشوری خود هماهنگ شوند و طرح‌های شبکه اصلی خود را برنامه ریزی و اجرا کنند تا این پروژه‌ها معطل نماند.

وی اظهار داشت: ضمنا دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به تامین شبکه توزیع و طرح‌های داخلی پس از اتمام طرح‌های ساختمانی اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمان گفت: جانمایی احداث شهرهای جدید و مجتمع های مسکونی نهضت ملی مسکن در استان کرمان، با توجه به معایب طرح مسکن مهر انجام شود و مکان یابی پروژه ها و فرایند اجرایی کار به صورت کامل کارشناسی باشد.

مصوبات شورای مسکن کرمان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در این نشست در خصوص پیشنهاد ایجاد شهرک توسط شرکت مادر تخصصی شهرک‌های جدید در شهرهای بم، کرمان، جیرفت، رابر و بافت عنوان کرد: شورای مسکن استان کرمان در این زمینه با پیشنهاد شهرهای بم، جیرفت و کرمان موافقت کرد.

علی حاجی زاده افزود: در خصوص پروژه چهار هزار واحدی ستاد اجرای حضرت امام در شهر کرمان نیز به دلیل مشکلات و تعلل این ستاد مقرر شد که موضوع طی یک نامه به معاون اول رییس جمهوری اعلام و ارائه طریق گردد.

وی با اشاره به دیگر مصوبات این نشست هم گفت: در خصوص صدور پروانه توسط دهیاری حاجی آباد شهر کرمان از پروژه های یک هزار واحدی بنیاد مسکن مقرر شد که فرماندار کرمان آن را تعیین تکلیف کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به ابلاغ مصوبات شورای مسکن به فرمانداران جدید، خواستار تشکیل شورای مسکن حداقل ۲ مرحله در ماه در این شهرستان‌ها شد و ادامه داد: فرمانداران مسائل و مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن را در محدوده فعالیت خود پیگیری کنند.




استاندار کرمان: دستگاه‌های خدمات رسان به تکلیف قانونی خود عمل کنند

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: دستگاه‌های خدمات رسان به تکلیف قانونی خود عمل کنند