استاندار کرمان: برنامه‌های دهه فجر با پیوست انتخاباتی برگزار شود

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ستاد دهه فجر استان کرمان عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدمهدی فداکار استاندار کرمان برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه با تبریک ولادت امام علی (ع) […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ستاد دهه فجر استان کرمان عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدمهدی فداکار استاندار کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این جلسه با تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر اظهار داشت: در دهه مبارک فجر باید بستر جشن و نشاط و شادابی جامعه فراهم و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی باید در جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بسیار اهمیت دارد، گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن باید با برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برگزار شود و برای این مراسم خلاقیت و ایده داشت.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این جلسه با تبریک ولادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم ما را از شیعیان واقعی امام علی (ع) قرار بدهد.

وی با بیان اینکه دهه فجر در هر سال تکرار می‌شود تا دستاوردهای انقلاب بیان شود و این ایام یادآور آن است که آرمان‌های انقلاب را فراموش نکنیم، گفت: جشن‌های انقلاب در مدارس باید به صورت ویژه برگزار شود و آموزش و پرورش به این موضوع اهمیت دهد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فضاسازی عمومی شهر در ارتباط با دهه فجر بسیار اهمیت دارد و ادارات در این زمینه همکاری کنند، افزود: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اوج برنامه‌های دهه فجر است که باید باشکوه برگزار شود و این راهپیمایی بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه حتماً از گروه‌های مردمی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر استفاده شود، ادامه داد: معرفی دستاوردهای انقلاب یک ضرورت است؛ دشمن مشکلات را بزرگ‌نمایی می‌کند و باید مردم در جریان پیشرفت‌ها باشند.

فداکار با اشاره به اینکه از ظرفیت دهه فجر برای انتخابات استفاده شود، گفت: امروز کار بزرگی در استان انجام و ۹ شبکه تلویزیونی برای تبلیغات انتخاباتی افتتاح شد که می‌توان از این شبکه‌ها برای برنامه‌های دهه فجر و معرفی دستاوردهای انقلاب نیز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر با پیوست انتخاباتی برگزار شود و به افزایش مشارکت مردم معطوف شود، افزود: در تمام حوزه‌های انتخابیه استان امکان رقابت انتخاباتی وجود دارد و با تأیید صلاحیت اخیری که انجام شد رقابت‌ها بیشتر خواهد شد؛ سلامت انتخابات برای ما بسیار اهمیت دارد و نباید از برنامه‌های دهه فجر به نفع کاندیدای خاصی بهره‌گیری شود.

محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر، جشنواره هنرهای تجسمی فجر و موسیقی فجر در کرمان نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شب شعر انقلاب و شب شعر مسیر سرخ نیز در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود، گفت: مستند فیلم شهید یوسف الهی نیز در دهه فجر رونمایی شده و جشنواره سرود نیز در دهه فجر در شهر راور برگزار می‌شود.

در این جلسه میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این جلسه، اظهار داشت: بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در ایام دهه فجر برنامه‌ریزی شده که در سطح استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ هیئت ورزشی در سطح استان کرمان داریم، گفت: هدایای مقام معظم رهبری به مدال‌آوران کرمانی مسابقات پارآسیایی هانگژو اهدا شده است و در ایام الله دهه فجر ۴۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان کرمان اضافه می‌شود.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه در بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ مدرسه سطح استان برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌شود، اظهار داشت: زنگ انقلاب روز ۱۱ بهمن در مدارس استان کرمان نواخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام ۴۵ پروژه آموزشی و ورزشی در سطح استان افتتاح می‌شود، گفت: مدرسه شهدای انفجار تروریستی کرمان در محله پانصد دستگاه شهر کرمان به مناسبت دهه فجر و در ایام چهلمین روز شهادت این شهدا افتتاح می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان با حضور ۱۹ هزار فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مسابقه بزرگ دو صحرا نوردی ویژه دانش‌آموزان پسر در شهرستان عنبرآباد در برنامه است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان کرمان در ۱۲۰ شاخص رتبه اول کشوری را کسب کرده است که رتبه بسیار خوبی است، بیان کرد: امسال شش رتبه تک رقمی در کنکور داشتیم که رشد ۱۰۰ درصدی داشته‌ایم.

انتهای پیام/۵۱۱/




استاندار کرمان: برنامه‌های دهه فجر با پیوست انتخاباتی برگزار شود

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: برنامه‌های دهه فجر با پیوست انتخاباتی برگزار شود