استاندار کرمان: بافت، رابُر و اُرزوییه نیازمند فوری حمایت هستند

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: همه، شرق و جنوب کرمان را به اسم‌ محرومیت می شناسند در حالی که شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه از همه مناطق محروم تر و نیازمند فوری حمایت هستند. به گزارش فت فتو، علی زینی وند روز یکشنبه در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: همه، شرق و جنوب کرمان را به اسم‌ محرومیت می شناسند در حالی که شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه از همه مناطق محروم تر و نیازمند فوری حمایت هستند.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند روز یکشنبه در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه افزود: در طرح‌های توسعه و آمایش سرزمین پیش بینی خوبی برای مناطق محروم استان و شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه شده و با اراده دولت امیدواریم تقویت و توسعه متوازن در استان شکل گیرد.

وی اظهار داشت: مساله اصلی برخی مناطق شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه آب و زیرساخت است؛ حال آنکه در حوزه گازرسانی اتفاقات خوبی در این مناطق افتاده است.

استاندار کرمان صریح کرد: افزایش درآمد مالیاتی استان کرمان ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان طی هفت ماه امسال بوده اما بشدت نیاز به توسعه متوازن در استان وجود دارد.

امام جمعه بافت نیز در این نشست گفت: مساله راه نیاز سه شهرستان بافت، رابر و ارزوییه است و امیدواریم پروژه‌های راهسازی این شهرستان ها بسرعت بهره برداری شود.

حجت الاسلام محمد محمدزاده افزود: همچنین مساله بیکاری جوانان در این سه شهرستان مطرح است، این شهرستان ها بسیار در توسعه عقب افتاده هستند در حالی که کسی از محرومیت آنها نام نمی برد.

به گزارش فت فتو امروز نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نیز به این شهرستان ها سفر کرده است.




استاندار کرمان: بافت، رابُر و اُرزوییه نیازمند فوری حمایت هستند

منبع: ایـرنا
?استاندار کرمان: بافت، رابُر و اُرزوییه نیازمند فوری حمایت هستند : اخبار استان کرمان – ورزشی