استاندار کرمان: امکان برقراری پرواز مستقیم کرمان به سوریه وجود دارد

استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان پنج فرودگاه دارد، گفت: امکان برقراری پرواز مستقیم کرمان به سوریه وجود دارد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، محمدمهدی فداکار امروز ظهر در دیدار سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت کشور در دفتر استاندار کرمان اظهار داشت: مردم استان کرمان […]

استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان پنج فرودگاه دارد، گفت: امکان برقراری پرواز مستقیم کرمان به سوریه وجود دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، محمدمهدی فداکار امروز ظهر در دیدار سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت کشور در دفتر استاندار کرمان اظهار داشت: مردم استان کرمان مردم متدینی هستند و سالانه تعداد زیادی از کرمان به سفرهای زیارتی می‌روند.

وی با بیان اینکه افزایش پروازها از کرمان به عتبات عالیات یک ضرورت است و حتماً پیگیری خواهیم کرد گفت: هواپیمایی ماهان در استان کرمان یک ظرفیت است و انتظار می‌رود همکاری بیشتری داشته باشد و مردم کرمان مطالبه دارند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه راه‌اندازی سفر زیارتی سوریه اقدام خوبی است و مردم هم استقبال می‌کنند تصریح کرد: اعزام زائران باید تحت نظارت حج و زیارت انجام شود و حتماً ساماندهی شده باشد.

وی با بیان اینکه پرواز مستقیم کرمان به سوریه را از طریق هواپیمایی ماهان پیگیر می‌کنیم افزود: این امکان وجود دارد که هفته‌ای یک پرواز از استان کرمان به مقصد سوریه انجام شود.

فداکار با اشاره به اینکه استان کرمان پنج فرودگاه دارد و ما می‌توانیم معین سایر استان‌های جنوب شرق کشور هم باشیم گفت: کرمان کارگزاران خوبی هم دارد و حتماً باید تکریم زائر امام حسین (ع) اولویت اول کارگزاران باشد.

فداکار خدمت به زائر امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) را توفیق بزرگی دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیریت جدید حج و زیارت استان کرمان تسهیل سفرهای زیارتی را پیگیری کند.

انتهای پیام/۵۱۱/




استاندار کرمان: امکان برقراری پرواز مستقیم کرمان به سوریه وجود دارد

منبع: تسنــیم
? استاندار کرمان: امکان برقراری پرواز مستقیم کرمان به سوریه وجود دارد