استاندار کرمان از سیل‌بند خرم بازدید کرد

فت فتو/کرمان استاندار کرمان صبح امروز یکم بهمن‌ماه از سیل‌بند خرم بازدید و به بررسی نحوه اجرا و تکمیل آن پرداخت.  به گزارش فت فتو، محسن رضائی معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح امروز با استاندار کرمان تماس گرفت و گزارش آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان را از زینی وند جویا شد.  استاندار ضمن گزارش […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان صبح امروز یکم بهمن‌ماه از سیل‌بند خرم بازدید و به بررسی نحوه اجرا و تکمیل آن پرداخت. 

به گزارش فت فتو، محسن رضائی معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح امروز با استاندار کرمان تماس گرفت و گزارش آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان را از زینی وند جویا شد. 
استاندار ضمن گزارش وضعیت کنونی از تلاش گسترده برای دسترسی زمینی به همه روستاها خبر داد. 
وزیر کشور که دیشب پس از ۲ روز حضور در مناطق سیل زده، جنوب استان را ترک‌ کرده بود دقایقی قبل در تماس تلفنی با استاندارکرمان بر تداوم امدادرسانی ها و دسترسی کامل به روستاها و بازدید میدانی از مناطق سیل زده شرق استان تاکید کرد. 
زینی وند از سرعت بخشی امدادهوایی و زمینی خبر داد و گفت تا عصر امروز به ریگان سفر می کند. 
به گزارش فت فتو، سیل بند خرم در حدود سال ۱۳۵۰ طراحی و بخشی از آن در آن سال‌ها اجرا شد و اکنون مطالبه مردم و صاحب نظران بر تکمیل آن در راستای کاهش خسارات سیل است. 

زینی وند به بررسی وضعیت دیواره‌سازی رودخانه شور جیرفت پرداخت و در این بازدید مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: رودخانه شور یکی از خطرناک‌ترین و وحشیانه‌ترین رودخانه‌های استان کرمان است.
انتهای پیام




استاندار کرمان از سیل‌بند خرم بازدید کرد

منبع: ایـسنا
? استاندار کرمان از سیل‌بند خرم بازدید کرد