استاندار کرمان: ارتباط مدیران با مردم حفظ شود

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان سرکشی به روستاها را با همراهی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان مورد تاکید قرار داد و گفت: ارتباط مدیران مسئول با مردم باید حفظ شود. به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در نشست فصلی “ایران قوی” ویژه فرمانداران استان کرمان […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان سرکشی به روستاها را با همراهی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان مورد تاکید قرار داد و گفت: ارتباط مدیران مسئول با مردم باید حفظ شود.

به گزارش روز شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در نشست فصلی “ایران قوی” ویژه فرمانداران استان کرمان افزود: ارتباط مدیران و مردم به شناسایی و حل بسیاری از مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه شان مسئول در جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری و خدمت به مردم  است تصریح کرد: جمهوری اسلامی قدرتمند در صحنه حضور پیدا کرده لذا باید از مسئولیت‌ها به عنوان فرصتی برای خدمت به این نظام مقدس استفاده کرد و به نحو احسن وظیفه خود را در این راستا انجام داد.

استاندار کرمان، ارتباط با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، تعامل با رسانه‌ها، مشورت با نخبگان و جوانان را نیز از ضروریات کاری فرمانداران برشمرد و اظهار داشت: باید سرکشی به روستاها با همراهی مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در دستور کار باشد.

فداکار بیان کرد: الزامات خاص هر شهرستان به تدبیر فرمانداران است، ضمن اینکه ظرفیت‌های مختلف گردشگری در روستاها و مناطق، بهترین فرصت برای پیشرفت است که باید نگاه ویژه ای به این صنعت داشت.

امام جمعه کرمان: حرکت در مسیر ولایت برای ایجاد ایرانی قوی راهگشا خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز گفت: ریا، خودنمایی و تکبر به همراه قدرت از علت‌های اصلی دور شدن از رضای خداوند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی تصریح کرد: هر چه جایگاه‌ها به لحاظ ظاهری بالاتر رود، ممکن است خود بزرگ‌بینی و تکبر ایجاد شود و همین مولفه سبب خواهد شد در رسیدن به هدف خدمت به مردم غفلت شود.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: حرکت در مسیر ولایت، نجات‌بخش و راهگشا برای ایجاد ایرانی قوی خواهد بود.

 نشست یک روزه فرمانداران این استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری با حضور معاونان سیاسی، عمرانی، اقتصادی و توسعه مدیریت استاندار، مدیران ستادی استانداری کرمان برگزار شد.




استاندار کرمان: ارتباط مدیران با مردم حفظ شود

منبع: ایرنـا
? استاندار کرمان: ارتباط مدیران با مردم حفظ شود