استاندار کرمان: اجرای پروژه‌های درمانی در شرایط کنونی کرونا سرعت گیرد

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساختمان داروخانه جمعیت هلال احمر استان گفت: تقویت و تسریع اجرای پروژه‌های درمانی در شرایط فعلی کرونا امری بسیار اضطراری است که باید سرعت گیرد. به گزارش فت فتو، علی زینی وند عصر چهارشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی مجتمع دارویی و […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساختمان داروخانه جمعیت هلال احمر استان گفت: تقویت و تسریع اجرای پروژه‌های درمانی در شرایط فعلی کرونا امری بسیار اضطراری است که باید سرعت گیرد.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند عصر چهارشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی مجتمع دارویی و درمانی جمعیت هلال احمر استان در شهر کرمان به خبرنگاران افزود: این جمعیت نقشی کلیدی در تامین داروهای خاص و کمیاب کشور و استان دارد و با بیمارستان‌ها نیز در ایام کرونا فعالیت مناسبی داشته‌است.

وی با اشاره به بازدید خود از داروخانه های مجهز جمعیت هلال احمر استان در شهرهای کرمان و سیرجان اظهار داشت: این داروخانه‌ها بسیاری از داروها را تامین و به بیماران عرضه می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمان گفت: داروخانه هلال احمر با همکاری و برنامه ریزی این جمعیت و دانشگاه علوم پزشکی کرمان شبانه روزی شود زیرا محل رجوع مردم است و مردم داروهای کمیاب خود از این مناطق تامین می‌کنند.

وی تصریح کرد: ساختمان داروخانه فعلی هلال احمر در کرمان استیجاری است لذا جمعیت هلال احمر استان با اعتبار نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان این پروژه را در دست ساخت دارد.

زینی‌وند افزود: این پروژه بنا به اعلام جمعیت هلال احمر استان کرمان تا ۳۰ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و استان در مراحل اجرای پروژه نیز به رفع کمبودهای آن کمک می‌کند.

همچنین استاندار کرمان، نمایندگان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و سایر مسئولان ضمن بازدید از انبار و بخش فروش داروی داروخانه جمعیت هلال احمر استان کرمان، در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفتند.

استاندار کرمان همچنین با تعدادی از مراجعان به داروخانه گفت و گو کرد و به منظور رفع مشکلات دارویی مراجعان دستورات لازم را صادر کرد.




استاندار کرمان: اجرای پروژه‌های درمانی در شرایط کنونی کرونا سرعت گیرد

منبع:ایرنـا
? استاندار کرمان: اجرای پروژه‌های درمانی در شرایط کنونی کرونا سرعت گیرد