استاندار کرمان:پشتیبانی امنیتی و لجستیکی پایدار ضرورتی انکارناپذیر است

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: پشتیبانی امنیتی و لجستیکی پایدار در کرمان از موارد ضروری در تامین نظم و امنیت استان و کشور است. به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده و معاونان فرماندهی انتظامی استان با استاندار و مدیران ستادی استانداری کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ضمن […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان گفت: پشتیبانی امنیتی و لجستیکی پایدار در کرمان از موارد ضروری در تامین نظم و امنیت استان و کشور است.

به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده و معاونان فرماندهی انتظامی استان با استاندار و مدیران ستادی استانداری کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، بخصوص شهیدان رجایی و باهنر و سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به موقعیت جغرافیایی استان و مخاطرات آن اشاره کرد.

وی افزود: با جود حجم مسائل گسترده و پیچیده در استان کرمان از جمله کویر، اتباع خارجی، تزانزیت مواد مخدر و سرریز مسائل مرزی استان‌های همجوار، اما با مدیریت خوبی که در کرمان انجام شده، هیچ مزاحمت و مسئله‌ای برای کشور نداشتیم.

زینی‌وند هفته دولت را فرصتی برای یادآوری خدمات نظام دانست و ادامه داد: تبلیغات شکل دهنده افکار عمومی هستند و اگر ما این فضا را خالی بگذاریم، دیگران با غیرواقع جلوه دادن مسائل، این فضا را پر می‌کنند.

استاندار کرمان از حضور مداوم و هدفمند نیروی انتظامی در شورای تامین تشکر کرد و با اعلام رضایت از حوزه ماموریتی آنها گفت: نیروی انتظامی با همکاری معاونت عمرانی استانداری و شورای ترافیک، اقدامات موثری را در کاهش تصافات استان کرمان رقم زده اند و از این حیث جزو استان‌های پیشرو هستیم، هر چند که با حجم زیادی از خودروهای حمل اتباع خارجی مواجه هستیم.

استاندار کرمان، پشتیبانی امنیتی و لجستیکی پایدار در کرمان را از موارد ضروری در تامین نظم و امنیت استان و کشور دانست.

همدلی موجود در کرمان از دلایل مهم وجود امنیت است

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار از تعامل و همراهی و همدلی مجموعه اجرایی استان با حوزه‌های نظم و امنیت قدردانی کرد و گفت: از دلایل مهم امنیت و آرامش فعلی در استان کرمان، همدلی و همراهی و مدیریت خوب استانداری در شورای تامین و قرارگاه‌ها و کمیسیون‌های متعدد مرتبط با ناجا است.
سردار عبدالرضا ناظری، از مصادیق بازر این همدلی و برنامه‌های کاری نیروی انتظامی و استانداری را در اعمال مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا از جمله محدودیت‌ها و نظارت‌ها بر گروه‌ها و بخش‌های مختلف دانست.
فرمانده انتظامی استان کرمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال جاری را بدون کوچکترین تنش و بی‌نظمی، حاصل تعامل سازنده و موفق دستگاه‌های اجرایی و انتظامی و امنیتی این استان برشمرد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، فرمانده و معاونان فرماندهی انتظامی استان با استاندار و مدیران ستادی استانداری کرمان دیدار و این ایام را تبریک گفتند.

استاندار کرمان نیز از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی در این استان به دلیل حضور عملیاتی، دقیق، راهبری و باتجربه در صحنه‌های مختلف قدردانی کرد.




استاندار کرمان:پشتیبانی امنیتی و لجستیکی پایدار ضرورتی انکارناپذیر است

منبع:ایرنـا
? استاندار کرمان:پشتیبانی امنیتی و لجستیکی پایدار ضرورتی انکارناپذیر است