استاندار: محوطه آسایشگاه جانبازان قطع نخاع در کرمان تکمیل شود

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان از شرکت معدنی گهرزمین به دلیل امکانات رفاهی و محیط قابل قبولی که در آسایشگاه جانبازان قطع نخاع فراهم کرده، قدردانی کرد و خواستار تکمیل محوطه سازی این مجموعه برای دورهمی جانبازان و خانواده آنها شد. به گزارش فت فتو، علی زینی وند روز چهارشنبه در دیدار با […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان از شرکت معدنی گهرزمین به دلیل امکانات رفاهی و محیط قابل قبولی که در آسایشگاه جانبازان قطع نخاع فراهم کرده، قدردانی کرد و خواستار تکمیل محوطه سازی این مجموعه برای دورهمی جانبازان و خانواده آنها شد.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند روز چهارشنبه در دیدار با جانبازان افزود: همه کارهایی که برای جانبازان و ایثارگران انجام می‌شود در برابر شأن، زحمت و رنج های آنها ناچیز است و مقابل آنها احساس شرمندگی می‌کنیم. 

وی با قدردانی از رشادت ها و ایستادگی جانبازان قطع نخاع اظهار داشت: به واقع باید دست شما را بوسید و قدر دانست، زحمت و مشقتی که جانبازان قطع نخاع تحمل می‌کنند، قابل جبران نیست.  

استاندار کرمان تصریح کرد: مشکلات ایاب و ذهاب و خواسته های جانبازان دسته‌بندی و تا جای ممکن برطرف شود. 

وی گفت: وظیفه ماست در کنار جانبازان باشیم و این دیدارها در مقابل بزرگی و عظمت کار آنها ناچیز است. 

خضری پور معاون شرکت سنگ آهن گهرزمین با اشاره به ۸۰۰ متر زیربنا آسایشگاه جانبازان بیان داشت: تمام تلاشمان را به کار بردیم که امکانات برای جانبازان فراهم شود. 

وی افزود: هزینه های ساخت و ساز ، نگهداری و روزمرگی انور آسایشگاه جانبازان در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی، توسط گهرزمین تامین شده است. 

احمد گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز وجود ایثارگران و جانبازان را از برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد.




استاندار: محوطه آسایشگاه جانبازان قطع نخاع در کرمان تکمیل شود

منبع: ایرنـا
? استاندار: محوطه آسایشگاه جانبازان قطع نخاع در کرمان تکمیل شود