استاندار: فضای کار کرمان را با تخریب و تشویش متوقف نکنیم

کرمان – ا یرنا – استاندار کرمان گفت: خدمت در این استان برای من افتخار است و با تمام وجود تا ثانیه‌ای که امضای من اعتبار دارد از جدیت کارم کم نخواهم کرد و بهتر است با تخریب و تشویش فضای کار استان را متوقف نکنیم. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل […]

کرمان – ا یرنا – استاندار کرمان گفت: خدمت در این استان برای من افتخار است و با تمام وجود تا ثانیه‌ای که امضای من اعتبار دارد از جدیت کارم کم نخواهم کرد و بهتر است با تخریب و تشویش فضای کار استان را متوقف نکنیم.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی زینی‌وند در شورای راهبردی مدیران ارشد این استان افزود: همه ما باید از مطالبه و نقد به عنوان وظیفه اداری، اخلاقی و شرعی حمایت کنیم، اما اجازه به تخریب و تشویش ندهیم.
وی ادامه داد: تمام تلاشم بر این بوده که در جابجایی دولت، اخلالی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود و به شخصه هم نه تردید و کم‌کاری را انجام می‌دهم و نه می‌پذیرم.
استاندار کرمان گفت: ممکن است افرادی که در فضای عمومی اطلاع کافی ندارند، تصور کنند استاندار تلاش بر ماندگاری دارد، اما همه آنهایی که باید بدانند و خداوند می‌داند که من تلاش بر رفتن می‌کنم، اما بر ماندن خیر.”
زینی‌وند افزود: خدمت در استان کرمان برای من افتخار است و با تمام وجود تا آخرین لحظه در دیار کریمان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تا ثانیه‌ای که امضای من اعتبار دارد از جدیت کارم کم نخواهم کرد.
وی با بیان اینکه خیلی از زعمای دولت و نظام به واسطه سابقه و عملکرد بنده در استان‌های اطراف به من محبت دارند و من با هر ۱۰ نماینده استان کرمان تعامل دارم افزود: هیچ تلاشی از سوی نمایندگان برای اصرار بر ماندن من در این استان ندیده‌ام، خودم آنها را قسم دادم که هیچ وقت این تلاش را نکنند.
وی اضافه کرد: اگر وزیر کشور و معاون سیاسی ایشان که از عقلا، باسابقه‌ها و معتمدان نظام هستند، تصمیمی در مورد حضور من در جای دیگر از کشور و یا استان بگیرند، بر همان عهدی که در روز معارفه خود به عنوان استاندار کرمان گفتم، می‌مانم.
زینی‌وند عنوان کرد: من آدم جمهوری اسلامی هستم و سال‌ها است که خط و ربط خود را حاکمیتی و در چارچوب گفتمان نظام تعریف کرده‌ام و ربطی به هیچ دولتی ندارد، این پرونده و گفتمان و رفتار من است.
استاندار کرمان تصریح کرد: چه در استان کرمان باشم یا وزیر و بیکار، همین رفتاری را که تا اکنون در کرمان و استان‌های اطراف داشتم، خواهم داشت. اینگونه تلقی نشود که استاندار تلاش بر ماندگاری می‌کند.
وی ادامه داد: مطالبه دوستان را مورد احترام قرار می‌دهم، اما اجازه ندهیم تخریب و تشویش صورت گیرد تا فضای کار در استان متوقف نشود و اطلاع هم دارم که دولت با آرامش برای مدیریت استان‌ها در حال تصمیم‌گیری است.




استاندار: فضای کار کرمان را با تخریب و تشویش متوقف نکنیم

منبع:ایرنـا
? استاندار: فضای کار کرمان را با تخریب و تشویش متوقف نکنیم