استاندار: سیل راه ارتباطی ۳۳۰ روستای کرمان را قطع کرد

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با اشاره به بازدید از مناطق سیلزده این استان گفت: سیل راه ارتباطی ۳۳۰ روستای کرمان را قطع کرده است. به گزارش شبانگاه سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند در ستاد مدیریت بحران رودبارجنوب از مردم خواست احتیاط های […]

کرمانفت فتو – استاندار کرمان با اشاره به بازدید از مناطق سیلزده این استان گفت: سیل راه ارتباطی ۳۳۰ روستای کرمان را قطع کرده است.

به گزارش شبانگاه سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند در ستاد مدیریت بحران رودبارجنوب از مردم خواست احتیاط های لازم را در شرایط جاری شدن روان آبها و سیلاب رعایت کنند و از رودخانه ها و نقاط پرخطر فاصله بگیرند.

وی دستور داد، امشب همه اقدامات لازم برای حفظ جان مردم با توجه به گسترش روان آبها انجام شود.

استاندار کرمان همچنین از توجه دولت به مناطق سیلزده تشکر کرد.

اعلام آمادگی وزرای کشور و نیرو برای سفر به مناطق سیلزده جنوب استان کرمان  

احمد وحیدی وزیر کشور در تماس تلفنی با استاندار کرمان ضمن خداقوت و دریافت گزارش اقدامات این استان در سیل روزهای اخیر برای سفر به مناطق سیلزده اعلام آمادگی کرد.

همچنین وزیر نیرو نیز در تماس تلفنی با استاندار کرمان برای حضور در مناطق سیلزده اعلام آمادگی کرد و در خصوص وضعیت بارندگیها و سیل در این استان با زینی وند گفت و گو کرد.

استاندار کرمان عصر امروز (سه شنبه) وارد جنوب این استان شد و پس از بازدید از شهر عنبرآباد در محل جاده مسدود شده توکل آباد در مسیر بخش مرکزی حضور پیدا کرد و به تماس وزیر نیرو پاسخ داد.

بازدید استاندار و مدیران کرمان از مناطق سیلزده این استان ادامه دارد.

در این بازدید دکتر اعظمی نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران جیرفت و عنبرآباد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند. 

شهرستان های مختلف بویژه قلعه گنج، رودبارجنوب و منوجان در جنوب کرمان از هفته گذشته درگیر سیلاب شدند و خسارت هایی به مناطق مختلف آنها وارد آمده است.

از ۲ روز پیش هم برخی نقاط دیگر غیر از جنوب استان بویژه در شرق استان درگیر سیل شده اند که امدادرسانی به آنها ادامه دارد.




استاندار: سیل راه ارتباطی ۳۳۰ روستای کرمان را قطع کرد

منبع: ایرنـا
? استاندار: سیل راه ارتباطی ۳۳۰ روستای کرمان را قطع کرد