استاندار: بیشترین خسارت سیلاب در جنوب کرمان و به بخش کشاورزی وارد شده است

جیرفت – فت فتو – استاندار کرمان با بیان اینکه بیشترین میزان خسارت سیلاب به مناطق جنوبی این استان وارد شده است گفت: بخش کشاورزی این منطقه بیش از سایر بخش ها دچار خسارات ناشی از سیلاب شده است. به گزارش فت فتو، علی زینی وند روز چهارشنبه در تشریح وضعیت مناطق سیلزده جنوب کرمان […]

جیرفت – فت فتو – استاندار کرمان با بیان اینکه بیشترین میزان خسارت سیلاب به مناطق جنوبی این استان وارد شده است گفت: بخش کشاورزی این منطقه بیش از سایر بخش ها دچار خسارات ناشی از سیلاب شده است.

به گزارش فت فتو، علی زینی وند روز چهارشنبه در تشریح وضعیت مناطق سیلزده جنوب کرمان به معاون اول رییس جمهوری افزود: سیلاب طبق برآورد اولیه کارشناسان جهاد کشاورزی بیش از ۵۰۵ میلیارد تومان به جنوب کرمان خسارت وارد کرده است.

وی با بیان اینکه کشاورزان منطقه جنوب کرمان سال گذشته دچار سرمازدگی و خسارت زیادی شده اند، اظهار داشت: کشاورزان پیگیر امهال بازپرداخت تسهیلات کشاورزی خود هستند.

استاندار کرمان به آخرین وضعیت تلفات جانی سیلاب در استان کرمان اشاره کرد و از کشته شدن ۲ نفر در اثر آبگرفتگی در شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: در این سانحه یک مادر و کودک در سیلاب گرفتار شدند و جان خود را از دست دادند.

وی اظهار داشت: هیچ خسارت جانی در جاری شدن سیلاب در جنوب کرمان گزارش نشده است.

زینی وند اظهار داشت: سیلاب در مناطق جنوب کرمان سبب تلفات دام و آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی شده است.

وی با بیان اینکه طی چند روز اخیر بارش ۲۳۰ میلی متر باران در منوجان ثبت شده است، از لایروبی قنوات و جوی های آب با استفاده از امکانات موجود دستگاه هایی اجرایی و نهادها در این شهرستان خبر داد.




استاندار: بیشترین خسارت سیلاب در جنوب کرمان و به بخش کشاورزی وارد شده است

منبع: ایرنـا
? استاندار: بیشترین خسارت سیلاب در جنوب کرمان و به بخش کشاورزی وارد شده است