استانداردسازی سیستم گرمایش و سرمایش ۱۰۰۰ کلاس درس در استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در یک سال اخیر سیستم سرمایشی و گرمایشی ۱۰۰۰ کلاس درس در سطح استان کرمان استانداردسازی شده که بیش از ۱۰ درصد از کل عملکرد کشور را شامل می‌شود. رضا هدایتی ۲۷ آبان ماه در ارتباط ویدئو کنفرانس با مراسم افتتاح استانداردسازی سامانه گرمایشی ۹۵۰۰ کلاس درس در […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در یک سال اخیر سیستم سرمایشی و گرمایشی ۱۰۰۰ کلاس درس در سطح استان کرمان استانداردسازی شده که بیش از ۱۰ درصد از کل عملکرد کشور را شامل می‌شود.

رضا هدایتی ۲۷ آبان ماه در ارتباط ویدئو کنفرانس با مراسم افتتاح استانداردسازی سامانه گرمایشی ۹۵۰۰ کلاس درس در کشور اظهار کرد: با استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی ۱۰۰۰ کلاس درس، استان کرمان ۱۰ درصد از این سامانه را به خود اختصاص داده است.

 وی گفت: یکی از اهداف سازمان نوسازی مدارس کشور، استانداردسازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس است.

 هدایتی ادامه داد: در یک سال اخیر سیستم سرمایشی و گرمایشی ۱۰۰۰ کلاس درس در سطح استان کرمان استانداردسازی شده که بیش از ۱۰ درصد از کل عملکرد کشور را شامل می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بیان‌کرد: تقریبا ۶۰ درصد از اجرای این سامانه‌ها در مناطق جنوب و محروم استان رخ داده و در تمام نقاط استان از سیستم استاندارد به روز و با کیفت عالی استفاده شده و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی، تجهیزات این سامانه‌ها همه از تولیدات شرکت‌های داخلی کشور تهیه شده است.

 هدایتی افزود: نگهداری از این تأسیسات، حفظ بیت‌المال و وظیفه مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش استان است که با نگهداری و انجام تعمیرات دوره‌ای عمر این تجهیزات و سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی را چند برابر می‌کند و از هزینه کرد دوباره اعتبارات در مدارس جلوگیری خواهد نمود که در این رابطه نیازمند نگاه ویژه مسئولان آموزش و پرورش استان هستیم.

وی تصریح کرد: سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس در قالب کولر گازی (اسپلیت سرمایشی و گرمایشی)، سیستم موتورخانه مرکزی، پکیج زمینی و دیواری و سامانه‌های برقی استاندارد سازی شده است.

انتهای پیام 




استانداردسازی سیستم گرمایش و سرمایش ۱۰۰۰ کلاس درس در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? استانداردسازی سیستم گرمایش و سرمایش ۱۰۰۰ کلاس درس در استان کرمان