از گلایه استاندار کرمان تا برگزاری بزرگداشت شهدای دانش‌آموز

سیزدهمین شورای آموزش و پرورش ‌استان کرمان با گلایه استاندار کرمان از رئیس آموزش و پرورش استان مبنی بر عدم‌حضور او در جلسات ستاد جمعیت همراه بود. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» قبل از ظهر امروز سیزدهمین شورای آموزش و پرورش ‌استان کرمان با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و رضا رضایی مدیرکل […]

سیزدهمین شورای آموزش و پرورش ‌استان کرمان با گلایه استاندار کرمان از رئیس آموزش و پرورش استان مبنی بر عدم‌حضور او در جلسات ستاد جمعیت همراه بود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» قبل از ظهر امروز سیزدهمین شورای آموزش و پرورش ‌استان کرمان با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به همایش جشن سیاسی رأی اولی‌ها گفت: یکی از بهترین همایش‌های برگزار شده امسال همایش رأی اولی بود.
برگزاری کنگره کشوری بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و معلم در کرمان
وی با قدردانی از حضور مردم را در پای صندوق‌ها رأی بیان کرد: این حضور باعث وحدت و ناامیدی دشمنان شد و از جمله افتخارات آموزش و پرورش این بود که  ۱۳۰۰ شعبه اخذ رأی در مدارس کرمان فعالیت داشت.

رضایی در ادامه به کنگره بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و معلم اشاره کرد و گفت: پنجشنبه هفته جاری بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و معلم در تالار دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود ضمن این‌که مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور نیز در کرمان حضور پیدا می‌کنند.
گلایه استاندار از رئیس آموزش و پرورش
در ادامه محمدمهدی فداکار استاندار کرمان بیان کرد: بخش بزرگی از نیروی انسانی پای صندوق‌های رأی از آموزش ‌و پرورش بود، در اجرا و همچنین کارهای ترغیبی و افزایش مشارکت آموزش و پرورش نقش داشت.

استاندار کرمان با گلایه از آموزش ‌وپرورش استان در خصوص عدم‌شرکت در جلسات ستاد جمعیت استان، گفت: آموزش‌وپرورش در این زمینه به خوبی می‌تواند کار کند چراکه جمعیت هدف آن شامل کارکنان، دانش‌آموزان و معلمان است اما با وجود این پتانسیل بالا آموزش و پرورش در این جلسات شرکت نکرده است.
وی ادامه داد: بخش اصلی و مخاطب پیام مقام معظم رهبری آموزش و پرورش است و بی‌توجهی به این موضوع قابل‌پذیرش نیست.
فداکار توضیح داد: آموزش ‌‌پرورش با نسل جوان در ارتباط است و قطب همه برنامه‌های فرهنگي است از این‌رو باید به‌طور جدی حضور و برنامه داشته باشد ما نیز در جایی که باید کار و پشتیبانی کنیم، حتما حمایت خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بعد از گلایه‌های استاندار مبنی بر عدم حضور او و شرکت در جلسات ستاد جمعیت گفت: اولین دستور کار شورای آموزش و پرورش در سال آینده آن‌هم با حضور مریم طباطبایی مدیرکل امور بانوان خواهد بود.

انتهای خبر/ پسند 




از گلایه استاندار کرمان تا برگزاری بزرگداشت شهدای دانش‌آموز

منبع:آرمـان
? از گلایه استاندار کرمان تا برگزاری بزرگداشت شهدای دانش‌آموز