از کجا ساعت فسیل اورجینال بخریم؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه بازرگانی پل کالا مرکز رسمی فروش و خدمات پس از فروش ساعت‌های فسیل اورجینال در ایران است. محصولات این مرکز با گارانتی رسمی – جهانی و خدمات پس از فروش بین المللی عرضه می‌گردد. ساعت‌های فسیل به علت طراحی کلاسیک و ساده و قیمت مناسب […]

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه بازرگانی پل کالا مرکز رسمی فروش و خدمات پس از فروش ساعت‌های فسیل اورجینال در ایران است. محصولات این مرکز با گارانتی رسمی – جهانی و خدمات پس از فروش بین المللی عرضه می‌گردد. ساعت‌های فسیل به علت طراحی کلاسیک و ساده و قیمت مناسب طرفداران زیادی در ایران دارد. با افزایش قیمت دلار و انبوه ساعت‌های تقلبی و حساسیت زیاد بر اورجینال بودن این اکسسوری اهمیت تشخیص ساعت اصل از تقلبی آشکار می‌شود.

آشتایی با گروه بین المللی پل کالا:

بنا بر گزارش گروه بین المللی پل کالا ساعت‌های اورجینال فسیل دارای ویژگی‌ها و مشخصات ذیل هستند

۱- حداقل مقاومت در برابر آب ۳۰ متر

۲-گارانتی بین المللی و جهانی حداقل ۲ ساله

۳-خدمات پس از فروش رسمی و جهانی (مانند تعویض بند، شیشه و… در صورتی که شامل گارانتی نباشد)

۴-شناسنامه اختصاصی

۵-نمایندگی‌های رسمی به منظور ثبات رویه در قیمت فروش و ارائه خدمات گارانتی آدرس و تلفن نمایندگی‌های رسمی ساعت دیزل در شناسنامه محصول به تفکیک کشور مشخص گردیده است.

آشنایی با حداقل مقاومت ساعت‌های فسیل اورجینال در برابر آب:

حداقل مقاومت ساعت‌های فسیل اصل در برابر آب ۳۰ متر است. یعنی مقدار فشاری که در عمق ۳۰ متری آب به ساعت وارد می‌شود. هر مقداری کم‌تر از ۳۰ متر نشان دهنده این است که ساعت فسیل تقلبی است. البته توصیه می‌شود برای شیرجه و شنا از مدل‌های ۱۰۰ متر و برای غواصی از مدل‌های ۲۰۰ متر و بالاتر استفاده شود، چون در مواقعی فشار وارد شده به ساعت حتی در سطح آب در هنگام شیرجه و شنا بیشتر از عمق ۳۰ متری آب است.

آشنایی با موارد شامل گارانتی ساعت‌های فسیل اصل:

موارد شامل گارانتی همچون کارکرد موتور و مقاومت در برابر آب برای تمامی مدل‌ها یکسان و موارد دیگر مانند شیشه، رنگ بدنه، بند و.. با توجه به مدل متفاوت است. موارد شامل گارانتی مستقیما توسط کمپانی سازنده محصول مشخص و انجام خدمات گارانتی توسط نمایندگی‌های رسمی انجام می‌گردد.

آشنایی با شناسنامه محصول:

در شناسنامه محصول مواد، وزن، اندازه، موارد شامل گارانتی، حداقل مقاومت در برابر آب، آدرس و تلفن نمایندگی‌های رسمی، وارنتی و تمامی اطلاعات تخصصی قید گردیده است.

نمایندگی‌های رسمی ساعت دیزل در ایران:

خرید از مراکز رسمی همواره ساده‌ترین راه برای دستیابی به محصول اورجینال است. برند فسیل به علت کیفیت بالا و قیمت ارزان جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی در ایران است به همین دلایل نمایندگی‌های رسمی این برند در تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، کرج دایر است. برای اطلاع از آدرس نمایندگی‌های رسمی به وب سایت گروه بین المللی پل کالا و یا وب سایت رسمی برند مراجعه شود.

قیمت روز ساعت‌های فسیل

برای اطلاع از آخرین قیمت‌های ساعت فسیل می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی گروه بازرگانی پل کالا از قیمت‌های روز آن مطلع شوید. در وب سایت گروه بازرگانی پل کالا جدید‌ترین مدل‌های ساعت مچی با قیمت روز ثبت گردیده است.

خرید آنلاین ساعت‌های فسیل:

گروه بین المللی پل کالا با فراهم نمودن خرید اینترنتی ساعت‌های فسیل این امکان را فراهم نموده تا علاقه‌مندان در هر کجای کشور بتوانند به راحتی به محصولات اورجینال این برند دسترسی داشته باشند. این امکان برای خریداران در شهر‌های مشهد، تهران، کرج، کرمانشاه، اصفهان، شیراز و بندرعباس فراهم شده که مبلغ را بعد از تحویل کالا پرداخت نمایند. حتی خریداران می‌توانند در دورترین نقاط کشور بصورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری از گارانتی و خدمات پس از فروش بین المللی محصول استفاده نمایند.

انتهای پیام/




از کجا ساعت فسیل اورجینال بخریم؟

منبع:آنـــا
? از کجا ساعت فسیل اورجینال بخریم؟