از وضعیت نامطلوب مبلمان شهری تا هشدار نسبت به ناایمن بودن کتابخانه عمومی

فت فتو/کرمان امام جمعه شهرستان عنبرآباد، در جلسه شورای اداری این شهرستان نگاه ویژه به مبلمان شهری عنبرآباد را خواستار شد و گفت: متاسفانه وضعیت معابر و کوچه‌های این شهرستان نامطلوب است. حجت الاسلام حمید بامری عصر امروز ۳۰ تیرماه در شورای اداری شهرستان عنبرآباد با حضور استاندار کرمان گفت: اگر مدیری فاصله اش با […]

فت فتو/کرمان امام جمعه شهرستان عنبرآباد، در جلسه شورای اداری این شهرستان نگاه ویژه به مبلمان شهری عنبرآباد را خواستار شد و گفت: متاسفانه وضعیت معابر و کوچه‌های این شهرستان نامطلوب است.

حجت الاسلام حمید بامری عصر امروز ۳۰ تیرماه در شورای اداری شهرستان عنبرآباد با حضور استاندار کرمان گفت: اگر مدیری فاصله اش با مردم زیاد شود، باعث عدم آگاهی از مشکلات می شود.

به گفته او، تکمیل پروژه احداث بیمارستان عنبرآباد که ده سال قبل کلنگ احداث آن زده شده و تاکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، از مطالبات مردم این منطقه است. 

امام جمعه عنبرآباد طرح توسعه کتابخانه عمومی این شهر را از دیگر مطالبات مردم برشمرد و اظهار کرد: کارشناسان هشدار داده اند که کتابخانه کنونی ایمنی لازم را ندارد و سالن ۱۲۰ متری برای توسعه کتابخانه عمومی در سال ۱۳۹۰ طراحی و تا مرحله سقف و ستون رسیده که متاسفانه رها شده و در حال نابودی است. 

او نگاه ویژه به مبلمان شهری عنبرآباد را خواستار شد و افزود: متاسفانه وضعیت معابر و کوچه‌های این شهرستان نامطلوب است.

ساماندهی مقبره شهدای گمنام از دیگر مطالبات حجت الاسلام بامری بود و در ادامه می گوید: شهرستان عنبرآباد ۲۱۰۰ کیلومتر راه روستایی دارد که سالی حداقل دو بار به تیغ زنی و بازگشایی مجدد نیاز دارند.

به گزارش فت فتو، استاندار کرمان در دومین روز سفر خود به جنوب استان، عصر امروز ۳۰ تیرماه پس از حضور در گلزار شهدای عنبرآباد به مقام شایسته شهدای این شهرستان ادای احترام کرد و سپس از ناحیه صنعتی عنبرآباد بازدید کرد.

کارخانه نیلی صنعت عنبرآباد اولین مکانی بود که مورد بازدید دکتر محمدمهدی فداکار قرار گرفت. این کارخانه در حال حاضر رب گوجه تولید می کند.

در ادامه سفر استاندار کرمان به جنوب استان کرمان و شهرستان عنبرآباد، دکتر فداکار با والدین شهید سردار شهید مهدی طیاری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش فت فتو، خانه این شهید بزرگوار، هم اکنون مرکز فعالیت خادمان رضوی شهرستان و محل برگزاری جلسات مذهبی و فرهنگی این منطقه است. 

سردار شهید مهدی طیاری فرمانده گردان خط شکن ۴۱۹ لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود که در خردادماه ۱۳۶۷ به علت اصابت ترکش به قلبش در شلمچه به شهادت رسید. این شهید والا مقام متولد سوم فروردین ۱۳۳۸، در عنبرآباد است. 

انتهای پیام




از وضعیت نامطلوب مبلمان شهری تا هشدار نسبت به ناایمن بودن کتابخانه عمومی

منبع: ایـسنا
? از وضعیت نامطلوب مبلمان شهری تا هشدار نسبت به ناایمن بودن کتابخانه عمومی