از هزینه سنگین درمان اتباع غیرمجاز تا مدیریت خوب کرونا در استان کرمان

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به جمعیت قابل توجه اتباع خارجی غیرمجاز در استان گفت: در طول هفته شاهد تصادفات خودروهای حامل اتباع خارجی هستیم که درمان همه این موارد رایگان انجام می‌شود لذا درخواست داریم وزارت بهداشت استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان را در این زمینه به صورت ویژه ببیند و اعتبارات […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به جمعیت قابل توجه اتباع خارجی غیرمجاز در استان گفت: در طول هفته شاهد تصادفات خودروهای حامل اتباع خارجی هستیم که درمان همه این موارد رایگان انجام می‌شود لذا درخواست داریم وزارت بهداشت استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان را در این زمینه به صورت ویژه ببیند و اعتبارات کمکی برای درمان اتباع غیرمجاز در نظر گرفته شود.

دکتر”علی زینی وند” شامگاه هفتم مهرماه در نشست وزیر بهداشت با اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: از زمان همه گیری ویروس کرونا تاکنون روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان تمام قد و شبانه روزی پای کار و از حوزه‌های موفق در مقابله با کرونا بودند.

وی افزود: با توجه به جمعیت و پراکندگی استان، کرمان جزو موفق‌ترین استان‌های کشور در مدیریت کرونا بود و در حال حاضر که در حالت فروکش بیماری هستیم به دلیل پراکندگی استان ۸۵۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمرستان های استان بستری هستند اما مرگ و میر ها به خوبی کنترل شده است.

زینی وند تصریح کرد: هماهنگی خوب میان اعضای شورای تامین استان و احترام همه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا از عوامل موفقیت استان است  و کمک موثر خیران، شرکت‌های صنعتی و معادن، ارتش، سپاه و دیگر ارگان‌ها در مقابله با کرونا بسیار موثر بود.

استاندار کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جمعیت حدود ۱۳ درصدی اتباع غیرمجاز خارجی در استان کرمان گفت: در طول هفته شاهد تصادفات خودروهای حامل اتباع خارجی هستیم که درمان همه این موارد رایگان انجام می‌شود.

وی از وزیر بهداشت خواست تا استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان را در این زمینه به صورت ویژه ببینند و اعتبارات کمکی برای درمان اتباع غیرمجاز در نظر گرفته شود.

زینی وند همچنین درخواست کرد: تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های انار، فهرج، عنبرآباد و بم به دلیل پراکندگی استان و در قالب مصوبه سفر وزیر بهداشت به استان کرمان در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام




از هزینه سنگین درمان اتباع غیرمجاز تا مدیریت خوب کرونا در استان کرمان

منبع:ایـسنا
? از هزینه سنگین درمان اتباع غیرمجاز تا مدیریت خوب کرونا در استان کرمان