از معیار ارزیابی روابط عمومی‌ها تا لزوم ترویج فرهنگ یاریگری

نذیر کرمان/کرمان یک مدرس ارتباطات گفت: شاخص کار روابط عمومی تعداد اخبار نیست، بلکه معیار و شاخص در میزان و کیفیت حل مسائل ارتباطی سازمان است، اینکه چند مشکل سازمان را حل و دغدغه‌ها را مدیریت کردید. حمید شکری خانقاه صبح امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در سمینار تخصصی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به […]

نذیر کرمان/کرمان یک مدرس ارتباطات گفت: شاخص کار روابط عمومی تعداد اخبار نیست، بلکه معیار و شاخص در میزان و کیفیت حل مسائل ارتباطی سازمان است، اینکه چند مشکل سازمان را حل و دغدغه‌ها را مدیریت کردید.

حمید شکری خانقاه صبح امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در سمینار تخصصی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در محل دانشگاه پیام نور کرمان اظهار کرد: روابط عمومی‌هایی کارآمد، اثرگذار و توانمند هستند که قادر باشند از رنج ها و مسائل ارتباطی دستگاه گذر و آنها را درمان کنند.

وی افزود: شاخص کار روابط عمومی تعداد اخبار نیست، بلکه معیار و شاخص در میزان و کیفیت حل مسائل ارتباطی سازمان است، اینکه چند مشکل سازمان را حل و دغدغه‌ها را مدیریت کردید.

شکری بیان کرد: باید تلاش کنیم یاد بگیریم چگونه از دردها بگذریم و بر رنج های سازمان غلبه و آن را درمان کنیم.

این پیشکسوت روابط عمومی گفت: روابط عمومی در واقع مدیریت پیشرفته اقناع و جلب اعتماد و افزایش سرمایه اعتماد سازمان است.
وی تصریح کرد: روابط عمومی، مدیریت هوشمندانه ارتباطات انسانی است.

به گزارش نذیر کرمان، دکترعلی بیگ زاده معاون استاندار کرمان نیز در این سمینار اظهار کرد: باید در هر کاری که به عهده داریم، درست انجام وظیفه کنیم که این در گرو آگاهی، آگاهی در گرو شناخت و شناخت در گرو آموزش است.

همچنین محمدرضا بهرامی مدیرعامل انجمن یاس(حمایت از بیماران سرطانی) کرمان در این سمینار با اشاره به عملکرد این مجموعه در حمایت از بیماران و خدمات ارائه شده، گفت: نیازمند همکاری روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ یاریگری و مسئولیت اجتماعی هستیم.

وی افزود: متاسفانه اکنون خیلی‌ها فقط به فکر خودشان هستند در حالی که قبلا همه در مراسم شادی و غم در کنار هم بودند و همکاری و همراهی داشتند.

انتهای پیام




از معیار ارزیابی روابط عمومی‌ها تا لزوم ترویج فرهنگ یاریگری

منبع: ایـسنا
? از معیار ارزیابی روابط عمومی‌ها تا لزوم ترویج فرهنگ یاریگری