از فرش تا عرش؛کپرنشین دیروز شهید مدافع حرم بانوی دمشق شد

گویا نامه شهادت جوان ۲۱ ساله کپرنشین جنوب در روز عاشورا امضا شده بود شهید پرویز بامری علی رغم مخالفت خانواده راه خود را انتخاب کرده بود و سه روز بعد از عاشورا به سوریه رفت و شهادت پایان نامه زندگی دنیای او شد. به گزارش خبرنگار فت فتو ،اسلام مرز ندارد. این را مدافعان […]

گویا نامه شهادت جوان ۲۱ ساله کپرنشین جنوب در روز عاشورا امضا شده بود شهید پرویز بامری علی رغم مخالفت خانواده راه خود را انتخاب کرده بود و سه روز بعد از عاشورا به سوریه رفت و شهادت پایان نامه زندگی دنیای او شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو ،اسلام مرز ندارد. این را مدافعان حرم ثابت کرده‌اند که اگر قصد دفاع از حق باشد، می‌شود مرزها را درنوردید تا از اسلام ناب محمدی دفاع کرد. شاید برای برخی از مردم، دفاع معنی جز حفاظت از مرزهای جغرافیایی کشور نداشته باشد، اما اگر دشمن به قصد ضربه زدن به کیان و ارزش‌هایت کیلومترها دورتر خیمه زده باشد، آنگاه مرزها را در خواهی نوردید و دشمن را از پشت درهای خانه و سرزمینت دور خواهی کرد. حکایت مدافعان حرم نیز همین است.

شهید پرویز بامری در سال ۱۳۷۳در روستای حسن آباد زهکلوت کودکی زاده شد که نامش را پرویز نهادند،پرویز از همان کودکی طعم فقر ومحرومیت را در محیط خانواده چشید پدر کشاورز بود و با کشاورزی چرخ زندگی را می چرخاند ،او در دامان پدری زحمت کش و مادری پاکدامن پرورش یافت.

 پرویز تنها چهار سال داشت که مادر از کنار او پر گشود و دست او را در دست خواهر بزرگتر نهاد تا ادامه حیات را بدون مادر ادامه دهد.

 پرویز دوران ابتدایی را در دبستان شهید دستغیب روستای خود به اتمام رساند و برای ادامه تحصیل به شهر زهکلوت رفت و در هنرستان کشاورزی روستای کپری ادامه تحصیل داد از همان کودکی در کنار تحصیل یار و همکار پدر بود و در کارهای کشاورزی به پدر خود کمک می کرد.

 پرویز جوانی مومن ولایتمدار و عاشق انقلاب بود و خوش رویی وخوش اخلاقی از ویژگی های بارز شهید بود.

 مقطع دبیرستان را با موفقیت پشت سرگذاشت و پس از اخذ دیپلم به خدمت مقدس سربازی رفت و بعد از طی دوسال خدمت در شهرستان شهریار آبانماه ۹۳به روستای خود برگشت وبه شغل کشاورزی مشغول شد.

 شهید بامری از بسیجیان زهکلوتی بود که با شنیدن نام نویسی و اعزام به سوریه پیش قدم شد علی رغم مخالفت ها وممانعت های فراوان خواهر، پرویز به یگانهای مدافع حرم در سوریه ملحق شد و سر انجام در نبرد با مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی بال در بال ملائک گشود.

 رزمنده بسیجی که به صورت داوطلبانه برای اجرای عملیات مستشاری به منظور دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با گروهک‌های تروریستی به سوریه رفته بود،سر انجام درسن ۲۱سالگی سوم آذر ۱۳۹۴مورد اثابت خمپاره دشمن قرار گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد.

آری کپرنشین دیروز مدافع حرم بانوی دمشق شد

به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم؛عصر امروز مسوولان شهرستان رودبارجنوب و جازموریان با خانواده تنها شهید پرویز بامری تنها شهید مدافع حرم جنوب کرمان دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه جازموریان، فرمانده سپاه شهرستان رودبارجنوب،رییس بنیاد شهید، فرمانده حوزه بسیج برادران و حوزه عشایری زهکلوت حضور داشتند.

علی ای حال، حضور در کنار خانواده معظم شهدا و تکریم آنها یک وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/پ

 




از فرش تا عرش؛کپرنشین دیروز شهید مدافع حرم بانوی دمشق شد

منبع:آرمـان
? از فرش تا عرش؛کپرنشین دیروز شهید مدافع حرم بانوی دمشق شد