از ظرفیت و توانمندی جوانان در همه زمینه‌ها استفاده کنید 

فت فتو/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان تاکید کرد: از ظرفیت و توانمندی های جوانان در همه زمینه ها استفاده کنید.  حمیده واعظی عصر امروز ۲۰ بهمن‌ماه با حضور در شهر رابر زادگاه حاج قاسم سلیمانی مرکز جامع خدمات سلامت امام حسین علیه السلام با اعتبار سه میلیارد تومان افتتاح کرد.  معاون توسعه […]

فت فتو/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان تاکید کرد: از ظرفیت و توانمندی های جوانان در همه زمینه ها استفاده کنید. 

حمیده واعظی عصر امروز ۲۰ بهمن‌ماه با حضور در شهر رابر زادگاه حاج قاسم سلیمانی مرکز جامع خدمات سلامت امام حسین علیه السلام با اعتبار سه میلیارد تومان افتتاح کرد. 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در حاشیه این افتتاحیه گفت: امروز پروژه های خوبی در سطح استان به بهره برداری رسید. 
وی افزود: دولت مردمی همه همّ و غمش خدمت رسانی به مردم است و ما خدمتگذار مردم هستیم. 
واعظی با اشاره به منابع محدود دولتی اظهار کرد: باید برای توسعه و پیشرفت از ظرفیت بخش خصوصی، خیرین و اندیشمندان استفاده کنیم. 
وی در ادامه از جایگاه ایران در جهان از نظر جاذبه های گردشگری سخن به میان آورد و گفت: ایران از نظر جاذبه های گردشگری رتبه دهم را در جهان دارد اما به تناسب این ظرفیت نتوانستیم گردشگر جذب کنیم. 
وی آگاه سازی مردم نسبت به درمان و سلامتشان را مورد تاکید قرار داد. 
فرماندار شهرستان رابر نیز با بیان این مطلب که این‌ شهرستان نوپاست، گفت: این خطه کمتر توسعه یافته است و ۶۷ درصد اشتغال آن در بخش کشاورزی و دامپروری است. 
وی به تبیین اقدامات صورت گرفته در حوزه گردشگری در این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: این شهرستان مقصد گردشگری مذهبی خواهد بود.
فرماندار شهرستان رابر در ادامه به تشریح اقدامات توسعه ای که در این خطه انجام شده، پرداخت و گفت: هنوز ادارات مستقل در این شهرستان نداریم و مجتمع اداری در حال احداث است و در نیمه اول سال آینده فاز اول آن افتتاح می شود. 
براساس این گزارش، این مرکز با زیربنایی بالغ بر ۵۰۰ مترمربع احداث شده است و ۱۶ نفر شاغل این مرکز بهداشت به ۱۷ هزار نفر خدمات رسانی می کنند. 

انتهای پیام




از ظرفیت و توانمندی جوانان در همه زمینه‌ها استفاده کنید 

منبع: ایـسنا
? از ظرفیت و توانمندی جوانان در همه زمینه‌ها استفاده کنید