از شروع ساخت بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی تا تخصیص اعتبار برای جاده استراتژیک استان

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در گفتگویی برخی از اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد. منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در خصوص اقدامات متعدد دولت سیزدهم در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود گفت: در شهرستان کهنوج بیمارستان ۲۲۰ تخت‌ خوابی با اعتبار […]

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در گفتگویی برخی از اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد.

منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در خصوص اقدامات متعدد دولت سیزدهم در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود گفت: در شهرستان کهنوج بیمارستان ۲۲۰ تخت‌ خوابی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در حال ساخت است که طبقه اول این بیمارستان ساخته شده است.

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبود دستگاه MRI در شهرستان مشکل بود اما هم‌اکنون این دستگاه در بیمارستان کهنوج راه‌اندازی شده است، ادامه داد: راه‌اندازی دانشکده پرستاری در این شهرستان، در دولت سیزدهم رقم خورد که این دانشکده از ترم بهمن شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه احداث باند دوم جاده جیرفت، کهنوج به رودان تعطیل شده بود که در این دولت اعتبار تخصیص داده شده و کار در حال انجام است، عنوان کرد: شهرستان شدن جازموریان نیز از دیگر اقدامات این دولت بوده است که با این اقدام موجب مستقل شدن این شهرستان و استقرار ادارات مختلف شده و اعتبارات مستقل برای شهرستان تخصیص پیدا کرده است.

شکراللهی اظهار کرد: باند دوم جاده محمدآباد به رودبار جنوب تمام شده و باند دوم اتوبان قلعه گنج به کهنوج در حال کار است، پروژه پل دوم در شهرستان منوجان هشت سال قبل کلنگ‌زنی شد اما این پروژه انجام نشد؛ اما در این دولت این پروژه شروع به فعالیت کرد و در بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تأمین آب به شهرستان منوجان را از دیگر اقدامات دولت برشمرد و افزود: آب‌رسانی از طریق رودخانه دائم‌الفصل منطقه انجام خواهد شد و وزارت نیرو در این زمینه اعتبار گذاشته است و کار در حال انجام است.

وی در خصوص تعریض جاده رودبار جنوب به جازموریان تصریح کرد: باند دوم این جاده مطالعه شده است و دو هفته قبل گروهی از سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا کرده و مسیر جاده را مورد بررسی قرار داده‌اند و برای تخصیص اعتبار به جمع‌بندی رسیدند و پیگیر هستیم باند دوم این جاده که مسیر پرتردد است راه‌اندازی شود تا در کاهش تصادفات و تسهیل در رفت‌و‌آمد تأثیرگذار باشد.

شکراللهی تخصیص اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای جاده محمدآباد به جاسک را از دیگر اقدامات دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: این اعتبار به‌زودی تأمین می‌شود چرا که این جاده برای استان استراتژیک است.

انتهای خبر/م




از شروع ساخت بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی تا تخصیص اعتبار برای جاده استراتژیک استان

منبع:آرمـان
? از شروع ساخت بیمارستان ۲۲۰ تخت‌خوابی تا تخصیص اعتبار برای جاده استراتژیک استان