از سرگیری طرح شهید سلیمانی در راستای مبارزه با کرونا

جانشین استاندار کرمان وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها، واکسیناسیون و مدیریت هوشمند را مبنای اعمال محدودیت‌های کرونایی اعلام کرد. رحمان جلالی امروز در ستاد مقابله با کرونای  استان  گفت: بر اساس این سه آیتم، اعمال محدودیت‌های کرونایی در دستور کار بوده لذا در حوزه شهر‌های قرمز و نارنجی، مبنای ما واکسیناسیون کامل است. او گفت: با […]

جانشین استاندار کرمان وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌ها، واکسیناسیون و مدیریت هوشمند را مبنای اعمال محدودیت‌های کرونایی اعلام کرد.

رحمان جلالی امروز در ستاد مقابله با کرونای  استان  گفت: بر اساس این سه آیتم، اعمال محدودیت‌های کرونایی در دستور کار بوده لذا در حوزه شهر‌های قرمز و نارنجی، مبنای ما واکسیناسیون کامل است.

او گفت: با توجه به سویه‌ جدید بیماری کرونا و سفر‌های زیارتی از عتبات عالیات و همچنین مکه مکرمه، باید بحث مدیریت سفر‌ها جدی گرفته شود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنترل مسافرین را دنبال کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های استان، واکسیناسیون و همچنین مدیریت هوشمند را مبنای اعمال محدودیت‌های کرونایی اعلام کرد.

جلالی گفت: بر اساس این سه آیتم اعمال محدودیت‌های کرونایی در دستور کار بوده لذا در حوزه شهر‌های قرمز، مبنای ما واکسیناسیون کامل است و کارکنان تمامی دستگاه‌های استان در شهر‌های قرمز و نارنجی باید واکسیناسیون کامل را انجام دهند و این موضوع نیز باید توسط حراست‌ها رصد و دنبال شود.

جلالی در ادامه به شرایط دور کاری کارمندان در شهر‌های قرمز استان اشاره و گفت: مادرانی که فرزند زیر ۶ سال داشته و همچنین کارمندان بالای ۶۰ سال و یا دارای بیماری زمینه ای، در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز شامل دورکاری خواهند شد.

او می گوید: همچنین حداکثر زمان برگزاری جلسات به مدت ۹۰ دقیقه و با حداقل ظرفیت در فضای سربسته خواهد بود و کلیه ماموریت‌های غیرضروری نیز باید حذف شود.

جانشین استاندار کرمان با تاکید بر نظارت مداوم بر اصناف و رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: دریافت کد QR از سامانه «ایران من» برای تمامی اصناف الزامی بوده ضمن آنکه برگزاری مراسم و جشن‌های مذهبی پیش رو، حداکثر در مدت زمان ۹۰ دقیقه و در شهر‌های قرمز با ۳۰ درصد ظرفیت مکان در فضای بسته و در شهر‌های نارنجی با ۵۰ درصد ظرفیت مکانی مجوز برگزاری خواهند داشت.

او گفت: اجرای کنسرت‌ها در شهرستان‌های قرمز نیز تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط کرونایی، تعطیل است

او، با تاکید بر برگزاری جلسات ستاد کرونا به صورت مداوم در شهرستان‌های استان گفت: ستاد‌های شهرستانی مقابله با کرونا در زمان پیک بیماری باید مدیریت و هر هفته برگزار شود لذا طرح شهید سلیمانی دوباره فعالیت خود را آغاز و نشست‌های منطقه‌ای نیز برنامه ریزی شود.

جلالی خطاب به فرمانداران سراسر استان گفت: شهرستان‌هایی که در وضعیت زرد و نارنجی هستند، باید حساسیت بالایی نسبت به وضعیت داشته و شرایط توسط فرمانداران مدیریت شود تا به وضعیت قرمز نرسند.

فت فتو کرمان کرمان




از سرگیری طرح شهید سلیمانی در راستای مبارزه با کرونا

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? از سرگیری طرح شهید سلیمانی در راستای مبارزه با کرونا