از راه‌اندازی رشته پرستاری تا تخصیص اعتبار برای ساخت بیمارستان ۵ طبقه

نماینده مردم ۶ شهرستان‌ جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: بیمارستان جدید ۲۲۰ تخته در منطقه در حال ساخت است و تا دو سال و نیم آینده این بیمارستان در پنج طبقه قابل بهره‌برداری است. منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ در خصوص فعالیت‌های متعدد انجام شده در شهرستان‌های جنوب […]

نماینده مردم ۶ شهرستان‌ جنوبی استان کرمان در مجلس گفت: بیمارستان جدید ۲۲۰ تخته در منطقه در حال ساخت است و تا دو سال و نیم آینده این بیمارستان در پنج طبقه قابل بهره‌برداری است.

منصور شکراللهی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ در خصوص فعالیت‌های متعدد انجام شده در شهرستان‌های جنوب استان کرمان گفت: مجوز ایجاد رشته پرستاری گرفته شده است و سال آینده در این رشته دانشجو جذب خواهد شد.

نماینده مردم ۶ شهرستان‌ جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بیمارستان‌های منطقه دستگاه ام‌آر‌آی نداشتیم و سازمان بهداشت جهانی از طریق کشور ژاپن ۶ دستگاه ام‌آر‌آی به کشورمان اهدا کرده بود که یک دستگاه در بیمارستان شهرستان کهنوج راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: بیمارستان جدید ۲۲۰ تخته در منطقه در حال ساخت است که در دولت سیزدهم ۵۰۰ میلیارد تومان برای انجام این کار اعتبار تخصیص داده شده است و تا دو سال و نیم آینده بیمارستان مجهز در پنج طبقه قابل بهره‌برداری است.

شکراللهی ابراز کرد: در شهرستان کهنوج مشکل آب داشتیم که ۱۲ حلقه چاه اختصاص داده شده است که هم‌اکنون کار برای حفر چاه در حال انجام است تا مردم از آب شرب مناسب بهره‌مند شوند.

نماینده مردم ۶ شهرستان‌ جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در خصوص شرایط جاده‌های مناطق جنوب استان افزود: پل ورودی شهرستان منوجان، در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: در بحث ورزش، بیشترین چمن مصنوعی و چندین برابر گذشته برای زمین‌های ورزشی به شهرستان‌های جنوبی استان کرمان تخصیص داده شده است.

شکراللهی با بیان این‌که برای روکش آسفالت‌ها، بیشترین میزان به روکش آسفالت‌های منطقه اختصاص پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا قبل از سال کلنگ منطقه ویژه اقتصادی جازموریان زده شود.

انتهای خبر/م




از راه‌اندازی رشته پرستاری تا تخصیص اعتبار برای ساخت بیمارستان ۵ طبقه

منبع:آرمـان
? از راه‌اندازی رشته پرستاری تا تخصیص اعتبار برای ساخت بیمارستان ۵ طبقه