از دور کند کولرهای آبی برای کاهش مصرف برق استفاده کنید

اصناف و کسبه با خاموش کردن نورپردازی‌ها یا روشنایی مازاد فروشگاه‌ها در ساعات پیک بار و استفاده از دورکند کولر‌ می توانند در کاهش مصرف کمک کنند. در نشست مشترک میان رئیس اتاق اصناف و مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان، راهکار‌های همکاری دوجانبه با هدف مدیریت مصرف انرژی برق در اصناف و کسبه […]

اصناف و کسبه با خاموش کردن نورپردازی‌ها یا روشنایی مازاد فروشگاه‌ها در ساعات پیک بار و استفاده از دورکند کولر‌ می توانند در کاهش مصرف کمک کنند.

در نشست مشترک میان رئیس اتاق اصناف و مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان، راهکار‌های همکاری دوجانبه با هدف مدیریت مصرف انرژی برق در اصناف و کسبه برای گذر از پیک بار و کمک به حفظ سرمایه‌های ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین رابطه تفاهم نامه‌ای نیز به امضاء دو طرف رسید که طی آن دوره‌های آموزشی مصرف بهینه انرژی در واحد‌های صنفی با مشارکت و همکاری اتحادیه‌های صنفی در مقاطع مختلف برگزار خواهد شد.

در این نشست سلیمانی مدیرعامل شرکت برق شمال استان گفت:کنترل پیک بار نیازمند همکاری مشترکین در بخش‌های مختلف است و مشترکین تجاری، اصناف و کسبه استان کرمان خاموش کردن نورپردازی‌ها یا روشنایی مازاد فروشگاه‌ها در ساعات پیک بار شب و استفاده از روشنایی نور خورشید برای پیک روز و تنظیم درجه سیستم سرمایشی روی عدد ۲۵ درجه سانتی گراد و یا استفاده از دور کند کولر‌های آبی می توانند بخش قابل تجهی به کاهش مصرف پیک بار کمک می‌کنند.

او می‌گوید: برای عبور از این وضعیت، توجه به پیام‌های شرکت توزیع برق شمال استان مبنی بر کاهش مصرف برق بسیار ضروری است و همت تمام مردم  را می‌طلبد.

یوسف جعفری، رئیس اتاق اصناف استان کرمان نیزضمن تشکر از تلاش‌ها و خدمات مسئولین صنعت برق استان در این مقطع حساس، آمادگی کامل اتاق اصناف را برای مشارکت در این بسیج همگانی اعلام کرد.

او گفت: اگر بتوانیم طرح‌های تشویقی با هدف کاهش مصرف برق را در بین تمام شهروندان، بویژه واحد‌های صنفی و مراکز تجاری اجرا کنیم انگیزه عمومی برای تغییر الگوی مصرف و پیشگیری از قطع احتمالی برق در مناطق مختلف کشور، افزایش می‌یابد.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری مدیریت مصرف میان اتاق اصناف و شرکت توزیع برق شمال استان کرمان امضاء شد.

فت فتو کرمان کرمان




از دور کند کولرهای آبی برای کاهش مصرف برق استفاده کنید

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? از دور کند کولرهای آبی برای کاهش مصرف برق استفاده کنید