از خدمات در دوران کرونا تا جهادگری

بسیج همواره آماده خدمت‌رسانی به مردم و گره‌گشای مشکلات کشور بوده است، در این رابطه مردم کرمان از از خدمات در دوران کرونا تا جهادگری سخن گفتند. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ در این گزارش قصد دارم تا از خدمات گسترده بسیج سخن بگویم؛ بسیجی که نماد از خودگذشتگی […]

بسیج همواره آماده خدمت‌رسانی به مردم و گره‌گشای مشکلات کشور بوده است، در این رابطه مردم کرمان از از خدمات در دوران کرونا تا جهادگری سخن گفتند.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ در این گزارش قصد دارم تا از خدمات گسترده بسیج سخن بگویم؛ بسیجی که نماد از خودگذشتگی است و همواره و در همه حال آماده خدمت کردن به همه مردم فارغ از توجه به مذهب، ملیت و قومیت آن‌ها است.

بسیجی که اعضایش همیشه برای دفاع از نظام مقدس اسلامی در صحنه حضور داشته و هیچ‌گاه به فکر منافع فردی نبوده و نیستند.

گفتنی است که بسیج یک نهاد کاملا مردمی است که هم در دوران جنگ سخت و هم در دوران جنگ نرم با ایثار و از خودگذشتگی برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در تلاش بوده و در این زمینه موثر واقع شده است.

در تمام بحران‌های کشور از سیل و زلزله گرفته تا کرونا و اغتشاشات این بسیج است که پیش‌قدم برای رفع بحران شده است.

در زمان اغتشاشات سال گذشته که دشمن اصل اسلام را نشانه رفته بود و به دنبال از هم پاشیده شدن کشور بود، بسیجی‌ها باری دیگر به میدان آمدند؛ مدافع آرمان‌های والای نظام اسلامی شدند و دشمن را از رسیدن به اهداف شومش ناکام گذاشتند و در این راه چندین و چند شهید هم داده‌ایم که یاد و خاطره آن‌ها را گرامی‌ می‌داریم.

در همین راستا به بوستان پارسیان کرمان رفتم تا با حضور در کنار قبر شهید گمنام هم عرض ارادتی به شهدا کنم و هم پای صحبت مردم نشسته تا خدمات بسیج را از زبان آن‌ها بشنوم.

لحظاتی را منتظر بودم تا بانویی از اهالی محله به سمت مزار شهید آمد پس از قرائت فاتحه‌اش به سمتش رفتم و از او خواستم تا نظرش را درباره خدمات بسیج بازگو کند.

او گفت: بسیج گره بسیاری از مشکلات کشور را گشوده و همواره حامی مردم بوده است؛ کمک‌های مومنانه، اهدای لوازم‌التحریر و تهیه جهیزیه در جامعه امروزی که عده کثیری از مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند اقدام کوچکی نیست و از خداوند می‌خواهم که یاور و نگهدار این قشر عزیز باشد.

کمی آن‌طرف‌تر زوج جوانی در حال قدم زدن بودند که نزدشان رفتم و از خانم خواستم اگر عضو بسیج هست از خدمت‌هایی که خودش انجام داده برایم سخن بگوید و اگر عضو نیست دلیلش را بازگو کند.

او در این رابطه بیان کرد: از زمان دانش‌آموزی که در مدرسه عضو بسیج شدم ارتباطم با بسیج را قطع نکردم و یکی از خاطرات خوبی که برایم به جای مانده از زمانی است که ثبت‌نام در سامانه سجام برای دریافت سود سهام‌ عدالت اجباری شده بود.

وی افزود: این جریان مربوط به زمانی است که کرونا فراگیر شده بود و دفاتر پیشخوان مملوء از جمعیت برای این ثبت‌نام بود؛ بنده به همراه یک گروه جهادی به سمت روستاها رفتیم و اقدام به ثبت‌نام روستاییان در این سامانه کردیم؛ وقتی خوشحالی مردم از اینکه دیگر مجبور نبودند به شهر رفته و در ازدحام جمعیت ساعت‌ها منتظر بمانند را می‌دیدیم احساس بسیار خوبی داشتم.

همسرش نیز گفت: وقتی خدمات جهادی که بسیج در مناطق محروم ارائه می‌دهد را از رسانه‌ها می‌بینم حقیقتا به وجود این افراد در کشور می‌بالم.

در انتهای سخنم می‌خواهم بگویم که امروز بسیج در همه حوزه‌ها ورود پیدا کرده و خدماتش آن‌چنان گسترده است که فرصت نام بردن همه‌ آن‌ها نیست اما آن‌چه که واضح است این است که بسیج از مردمی تشکیل شده که برای سربلندی کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای خبر/ ک




از خدمات در دوران کرونا تا جهادگری

منبع:آرمـان
? از خدمات در دوران کرونا تا جهادگری