از توسعه حمل و نقل ریلی استان کرمان حمایت می کنیم

فت فتو/کرمان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان عنوان کرد: از صنعت حمل و نقل ریلی در حد توان حمایت می کنیم اما متاسفانه این صنعت در ایران جا نیفتاده است. “حسین مهرابی” عصر امروز ۲۷ آبان ماه در آیین  افتتاحیه خط تولید واگن های باری و رونمایی از واگن های نمونه تولید شده […]

فت فتو/کرمان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان عنوان کرد: از صنعت حمل و نقل ریلی در حد توان حمایت می کنیم اما متاسفانه این صنعت در ایران جا نیفتاده است.

“حسین مهرابی” عصر امروز ۲۷ آبان ماه در آیین  افتتاحیه خط تولید واگن های باری و رونمایی از واگن های نمونه تولید شده در واگن سازی زرند گفت: از صنعت حمل و نقل ریلی در حد توان حمایت می کنیم اما متاسفانه این صنعت در ایران جا نیفتاده است.

وی حرکت به سمت آزادسازی قیمت های انرژی را الزامی دانست و بیان کرد: اقتصاد حمل و نقل در جهان پیچیدگی های زیادی دارد و امروز دنیا برای افزایش تولید و توسعه به سمت نوآوری ها و تکنولوژی‌های جدید رفته اند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: اتکا به مزیت های رقابتی و تکمیل زنجیره ها سبب رشد صنعت حمل و نقل می شود.

به گزارش فت فتو، “عفت شریعتی” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: اشتغال به معنی تقویت بنیاد خانواده ها و امید آفرینی است و باید در این زمینه گام های اساسی برداشته شود.

وی ادامه داد: اشتغال نسل جوان در سرنوشت کشور بسیار اثرگذار است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاحیه امروز گفت: با افتتاح خط تولید واگن باری توسعه صنعت ریلی را خواهیم داشت و این صنعت باید توسعه پیدا کند.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در کمیسیون های مختلف افزایش تولید را در برنامه دارد.

انتهای پیام




از توسعه حمل و نقل ریلی استان کرمان حمایت می کنیم

منبع:ایـسنا
? از توسعه حمل و نقل ریلی استان کرمان حمایت می کنیم