از تمثال شهیدان رئیسی در ورودی شهر بم رونمایی شد

فت فتو/کرمان امروز هفتم شهریورماه با حضور معاون مهندسی ناجا، فرمانده انتظامی استان کرمان، فرماندار و امام جمعه بم و جمعی از مسئولان، تمثال شهیدان رئیسی از شهدای نیروی انتظامی در ورودی شهر بم رونمایی شد. سردار”عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امنیت و اقتدار کشورمان […]

فت فتو/کرمان امروز هفتم شهریورماه با حضور معاون مهندسی ناجا، فرمانده انتظامی استان کرمان، فرماندار و امام جمعه بم و جمعی از مسئولان، تمثال شهیدان رئیسی از شهدای نیروی انتظامی در ورودی شهر بم رونمایی شد.

سردار”عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امنیت و اقتدار کشورمان را مرهون خون شهیدان هستیم.

وی افزود: رونمایی از تمثال شهیدان رئیسی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت و این تمثال در ابتدای ورودی شهر بم نصب شده است.

ناظری تصریح کرد: شهید هادی رئیسی درسال گذشته در عملیات بر علیه اشرار به شهادت رسید و در سال ۹۶ داماد این شهید بزرگوار(محمدحسین رئیسی) نیز که از قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان بود، در مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ به مقام شهادت نائل شده بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: شهید بزرگوار هادی رئیسی به دلیل رشادت ها و ایثارگری های ارزشمندی که داشته در سال ۹۹ به عنوان شهید شاخص نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در کشور انتخاب شد.

انتهای پیام




از تمثال شهیدان رئیسی در ورودی شهر بم رونمایی شد

منبع:ایـسنا
? از تمثال شهیدان رئیسی در ورودی شهر بم رونمایی شد