از تصویب روز کرمان تا آماده باش مدیران برای برگزاری انتخابات

استاندار کرمان با اشاره به آماده‌باش مدیران استان و بیان اینکه دولت به هیچ‌وجه، فهرست انتخاباتی ندارد، گفت: وظیفه ما برگزاری صادقانه انتخابات است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» محمدمهدی فداکار روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: از منِ استاندار تا معاونان و سایر فرمانداران هیچ دخالتی در نحوه […]

استاندار کرمان با اشاره به آماده‌باش مدیران استان و بیان اینکه دولت به هیچ‌وجه، فهرست انتخاباتی ندارد، گفت: وظیفه ما برگزاری صادقانه انتخابات است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» محمدمهدی فداکار روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: از منِ استاندار تا معاونان و سایر فرمانداران هیچ دخالتی در نحوه اجرای انتخابات نداریم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه انتخابات مهم‌ترین مسأله کشور در سال جاری است، گفت: فرایند اجرایی این مهم آغاز و تعرفه‌ها در شهرستان‌ها توزیع شده، صندوق‌ها به‌طورکامل آماده شده‌اند و  ما منتظر روز جمعه موعد رسمی آغاز این فرایند هستیم.

تبلیغات انتخابات
وی با اشاره به اینکه تبلیغات انتخاباتی در این چند روز ادامه دارد، بیان کرد: در حوزه تبلیغات بار زیادی بر دوش صداوسیما بود که کارهای خوبی عملیاتی شد.

فداکار ضمن تشکر از مجریان و ناظران بر فرایند انتخابات، خاطرنشان کرد: هیچ مدیری از استان در این مدت خارج نشود و در آماده‌باش کامل باشند، ضمن اینکه مدیران خودشان و امکاناتشان در هر سازمان باید در اختیار انتخابات باشند.

استاندار کرمان به انتخاب ادارات کل به‌عنوان معین هر شهرستان برای پشتیبانی در برگزاری انتخابات گفت: البته این مدیران که در شهرستان‌ها مستقر می‌شوند در نحوه اجرای انتخابات دخالتی ندارند، تنها تأمین تجهیزات و نیازهای پشتیبانی را انجام می‌دهند.

فداکار تأکید کرد: البته مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و زیرساختی خودشان باید در مرکز استان حضور داشته باشند و معاونان را به شهرستان‌ها اعزام کنند.

وی با اشاره به اینکه در روز انتخابات به احتمال زیاد بارندگی داشته باشیم از دستگاه‌ها خواست به‌عنوان پشتیبان، یاری‌گر این فرایند باشند.

خداقوت به سربازان گمنام امام زمان
وی همچنین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک‌روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: این سربازان بدون هیاهو و با جان‌فشانی، امنیت همه ما را تامین می‌کنند و زحمات طاقت‌فرسا و شبانه‌روزی دارند که قدردان زحمات آنان هستیم.

تعیین ۲روز مهم در تاریخ
استاندار کرمان همچنین با اشاره به اینکه ۱۷ دی به‌عنوان «روز کرمان» به تصویب شورای عالی انقلاب رسیده و قطعی شده است، بیان کرد: ۲۵ شهریور نیز توسط استان‌های تولیدکننده این محصول از جمله کرمان برای «روز خرما» پیشنهاد داده شده بود که آن هم به تصویب رسیده است.

نمای ساختمان‌های اداری دولتی و غیردولتی سامان یابد
فداکار در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام عیدنوروز، ضمن اشاره به اینکه بخش بزرگی از نمای شهری مربوط به ساختمان‌های ادارات دولتی و خصوصی در شهرستان‌ها و مراکز استان است و باید برای زیباسازی آنها اقدام شود افزود: روشنایی‌های نمای این ادارات و تابلوهای آنها نیز باید ساماندهی شود.

مناسب‌سازی فضای ادارات برای معلولان
استاندار کرمان همچنین در پاسخ‌به مطالبات یک شهروند معلول کرمانی که در شورای اداری نیز حضور داشت ضمن تأیید خوب نبودن وضعیت مناسب‌سازی سالن همایش استانداری (سالن شهید مرتضوی) برای معلولان، بیان کرد: در حوزه بررسی مناسب‌سازی ادارات برای معلولان یک تیم ارزیابی تعیین شود.

وی با اشاره به اینکه وجود «رمپ» در دستگاه‌ها برای عبور و مرور معلولان از حداقل‌ها است که باید ایجاد شود، خاطرنشان کرد: ضرورت مناسب‌سازی خودپردازها هم مورد تأکید است، از این رو خودپردازهای جدید به گونه‌ای جانمایی شود که امکان استفاده برای معلولان را داشته باشند.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: نذیر کرمان

  •  
     




از تصویب روز کرمان تا آماده باش مدیران برای برگزاری انتخابات

منبع:آرمـان
? از تصویب روز کرمان تا آماده باش مدیران برای برگزاری انتخابات