از تدوین کتاب شهدای معلم کرمان تا بهره‌برداری از ساختمان ستادی آموزش و پرورش بعد از ۳۳ سال

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پیگیری‌ها برای ساخت پنج بلوک از ساختمان جدید اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امیدواریم این ساختمان امسال به بهره‌برداری برسد زیرا ساختمان قدیمی بسیار فرسوده و پروژه ساختمان جدید ۳۳ سال معطل مانده است. رضا رضایی امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پیگیری‌ها برای ساخت پنج بلوک از ساختمان جدید اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امیدواریم این ساختمان امسال به بهره‌برداری برسد زیرا ساختمان قدیمی بسیار فرسوده و پروژه ساختمان جدید ۳۳ سال معطل مانده است.

رضا رضایی امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در نشست خبری با اشاره به فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود. ضمن اینکه ۹ معلم استان در برنامه کشوری دیدار معلمان نمونه با رهبر معظم انقلاب حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه بنای ما بر این است از پیشکسوتان امر تعلیم و تربیت تجلیل کنیم، افزود: گردهمایی مدیران کل دوره‌های قبل آموزش و پرورش استان را برگزار خواهیم کرد.

رضایی تصریح کرد: نواختن زنگ «سپاس معلم» در مدارس برای تقدیر از فعالیت‌های معلمان در روز شنبه ۱۶ اردیبهشت، برگزاری برنامه‌هایی در شهرستان‌ها با حضور معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان و… از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در کرمان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه هفته معلم اداره آموزش و پرورش شهرستان جازموریان مستقل و مدیر آن منصوب شد، گفت: منطقه جازموریان ۱۳ هزار دانش آموز دارد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان در سال گذشته اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار دانش آموز از سراسر استان در قالب اردوهای مکتب شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند و ۵۷۰۰ نفر دانش آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

رضایی با اشاره به راه‌اندازی ۹۰ پایگاه مطالعاتی برای دانش آموزان کنکوری در سطح استان گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان تجهیزات کارگاهی برای هنرستان‌های استان در سال گذشته خریداری شد.

وی با بیان اینکه کتاب شهدای معلم استان کرمان در دست تدوین است، اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ هزار دانش‌آموز از سراسر استان در اردوی یک روزه شرکت کرده و از آموزش‌های قرآنی لازم بهره‌مند شدند.

مدیرکل آموزش و پرروش استان کرمان با اشاره به پیگیری ها برای ساخت پنج بلوک از ساختمان جدید اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امیدواریم این ساختمان امسال به بهره‌برداری برسد زیرا ساختمان قدیمی بسیار فرسوده است و پروژه ساختمان جدید ۳۳ سال معطل مانده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: استان کرمان با افتتاح ۴۱۰ کلاس درس رتبه اول را در افتتاح کلاس‌های درس به دست آورد. برای مهرماه نیز حدود ۸۰ پروژه افتتاح خواهد شد.

رضایی اظهار کرد: کلنگ‌زنی ۷۲ مدرسه از محل جذب کمک‌های خیرین انجام شده، ۹۸ مدرسه نیز از محل اعتبارات نوسازی مدارس به بهره‌برداری خواهد رسید و تلاش داریم فضای امنی را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح سالن شایستگان با ظرفیت ۱۱۰۰ نفر در شهر کرمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: افزایش ۳۱ درصد فضای ورزشی مدارس، مناسب سازی فضاهای ورزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و… از جمله اقدامات یک سال گذشته آموزش و پرورش کرمان است.

انتهای پیام




از تدوین کتاب شهدای معلم کرمان تا بهره‌برداری از ساختمان ستادی آموزش و پرورش بعد از ۳۳ سال

منبع: ایـسنا
? از تدوین کتاب شهدای معلم کرمان تا بهره‌برداری از ساختمان ستادی آموزش و پرورش بعد از ۳۳ سال