از بهبود وضعیت جمع آوری زباله ها تا ساماندهی سگ های ولگرد در جیرفت

فت فتو/کرمان رییس شورای اسلامی شهر جیرفت از اهتمام ویژه نسبت به بازگشت نیروهای خدماتی به جایگاه شغلی آنها خبر داد و گفت: ۵۰ درصد نیروهای خدماتی شهرداری جیرفت در بخش اداری مشغول به کار هستند که باید هر چه سریع تر ساماندهی شوند. “رضا سالاری” در گفت و گو با فت فتو در پاسخ […]

فت فتو/کرمان رییس شورای اسلامی شهر جیرفت از اهتمام ویژه نسبت به بازگشت نیروهای خدماتی به جایگاه شغلی آنها خبر داد و گفت: ۵۰ درصد نیروهای خدماتی شهرداری جیرفت در بخش اداری مشغول به کار هستند که باید هر چه سریع تر ساماندهی شوند.

“رضا سالاری” در گفت و گو با فت فتو در پاسخ به گلایه مندی عمومی نسبت به نحوه جمع آوری زباله ها و تنظیف معابر عمومی در سطح شهر جیرفت اظهار کرد: این مطالبه مردم به جا و منطقی است اما وضعیت جمع آوری زباله ها نسبت به گذشته بهتر شده هرچند قابل قبول نیست.

وی ساماندهی نیروهای خدماتی شهرداری را جزو اولویت های اصلی شوار عنوان کرد و افزود: متاسفانه در حال حاضر ۵۰ درصد نیروهایی که باید در بخش خدماتی باشند در قسمت اداری مشغول به کار هستند.

رییس شورای اسلامی شهر جیرفت از اهتمام ویژه نسبت بازگشت نیروهای خدماتی  و تنظیف به محل کارشان خبر داد و اظهار کرد: اگر تعداد ۱۰۰ نیروی خدماتی داشتیم ۵۰ نفر آنها به بخش اداری منتقل شدند که برای جلب رضایت عمومی که تنظیف معابر است مکاتبه ای با شهرداری صورت گرفته و به زودی شاهد ساماندهی این بخش خواهیم بود.

سالاری با اشاره به انتقادات نسبت به وضعیت سگ های ولگرد در سطح شهر افزود: متاسفانه وضعیت زباله ها باعث شده شاهد تعداد قابل توجهی  سگ ولگرد در سطح شهر باشیم که  در محل رها شدن زباله تجمع می کنند.

وی از  ساخت تله برای زنده گیری سگ های ولگرد توسط شهرداری خبر داد و افزود: سگ ها بعد از زنده گیری به سایت نگهداری شهرداری کرمان منتقل خواهند شد.

رییس شورای شهر جیرفت از زیباسازی بلوار بعثت و محله برق  خبر داد که به صورت جدی در دستور کار است و در ادامه وظیفه شهرداری را جمع آوری زباله ها و تنظیف معابر دانست و به شهروندان اطمینان داد در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام




از بهبود وضعیت جمع آوری زباله ها تا ساماندهی سگ های ولگرد در جیرفت

منبع:ایـسنا
? از بهبود وضعیت جمع آوری زباله ها تا ساماندهی سگ های ولگرد در جیرفت