از بغض فرو خورده فرزندان تا درخواست خواهر شهید از ما

«لیلا غلامعلی‌زاده» بانو ۳۸ ساله رفسنجانی است که از تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۲ و پس از حادثه تلخ گلزار شهدای کرمان جزو اسامی شهدا جای گرفت. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ امروز به بهانه چهلمین روز شهادت لیلا غلمعلی‌زاده از شهدا انفجار تروریستی گلزار شهدا کرمان با خانواده وی دیدار و پای […]

«لیلا غلامعلی‌زاده» بانو ۳۸ ساله رفسنجانی است که از تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۲ و پس از حادثه تلخ گلزار شهدای کرمان جزو اسامی شهدا جای گرفت.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ امروز به بهانه چهلمین روز شهادت لیلا غلمعلی‌زاده از شهدا انفجار تروریستی گلزار شهدا کرمان با خانواده وی دیدار و پای سخنان آنان نشستیم.

برادر این شهیده عزیز می‌گوید: لیلا خواهرم با من چهار سال تفاوت سنی داشت، از من بزرگ‌تر بود و برای ما خواهران و برادرها حکم مادری داشت.

وی ادامه داد: پسر خاله‌ام خبر شهادت لیلا خواهرم در حادثه تروریستی کرمان را داد، برای ما از دست دادن لیلا سخت بود و پیوند محکم خواهر برادری بین‌مان بود، انگار حامی عاطفی ما بود و هنوز که هنوز است با وجود گذشت ۴۰ روز از شهید شدنش دوری‌اش سخت است.

مبینا دختر ۱۹ ساله لیلا که در روز حادثه همراه مادرش بوده، گفت: ما روی جدول‌ها نشسته بودیم و با شنیدیم صدای انفجار به اطراف پرت شدیم و من و مادرم برعکس هم افتادیم، بعد از صدا کردن بسیار مادرم از طرف من در حالت نیمه‌هوشیار و جوابی دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: صدا آمبولانس را می‌شنیدم که می‌گفت دختر را به آمبولانس منتقل کنید و مادر را نبرید، همان‌جا فهمیدم که مادرم شهید شده است.

مبینا گفت: درست در همان لحظه در راه رفتن‌مان از مادرم پرسیدم اگر امروز بمب بگذارند چه کار کنیم؟ مادرم گفت اگر لیاقت داشته باشیم شهید می‌شویم.

وی بیان کرد: ترکش به نخاعم رسیده بود و در بیمارستان دوبار عمل شدم.

مبینا از خاطرات در کنار مادر بودن این‌طور گفت: در تمامی لحظات سخت و حتی امتحانات مادرم باید کنارم می‌بود، حس خوب و آرامش و قدرت به من می‌داد و همچنان حضور مادر را حس می‌کنم و با او حرف می‌زنم، و در این لحظه بعض دختر شکست و با نفس عمیقی عنوان کرد: خوشحالم که مادرم در این مسیر به شهادت رسیده و من نمی‌خواستم از دستش بدهم.

مبینا به مادرش قول بزرگی داده بود که او را سرافراز کند و گفت که این قولم را عملی خواهم کرد.

خواهر کوچک شهید هم گفت: لیلا به شهید ابراهیم هادی و سید حمید میرافضلی ارادت خاصی داشت، به شکلی که عکس آن‌ها را در کیف نگه می‌داشت.

وی با بیان اینکه دل‌مان برای مهربانی‌اش و صحبت‌هایش تنگ خواهد شده است، ادامه داد: لیلا خیلی فعال پرانرژی بود و من را با خودش به مراسمات دعوت می‌کرد، در کلاس‌های بسیج شرکت می‌کرد و فعالیت بسیجی پررنگی داشت.

وی خاطرنشان کرد: من توصیه می‌کنم همه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شرکت کنند و نگذارید خون شهدا پایمال شود چرا که این انقلاب سخت به دست آمده و باید برای دشمنان ثابت کنیم.

پسر لیلا هم دانش‌آموز پایه دهم مدرسه شهید ارسلان رفسنجان است و دوری مادر برایش بسیار سخت است و دلتنگی مادر اجازه صحبت به این جوان داغ مادر دیده را نداد.

منبع: پایگاه خبری خانه خشتی

انتهای خبر/




از بغض فرو خورده فرزندان تا درخواست خواهر شهید از ما

منبع:آرمـان
? از بغض فرو خورده فرزندان تا درخواست خواهر شهید از ما