از برگزاری ویژه‌برنامه لحظه شهادت حاج‌قاسم تا پخش زنده برنامه‌ها از رسانه ملی

مسئول گلزار شهدا بین‌المللی کرمان در گفتگویی برنامه‌های دهه مقاومت در گلزار شهدا کرمان را تشریح کرد. سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص اهم برنامه‌های گلزار شهدا بین‌المللی شهر کرمان در ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: گلزار شهدا نیز مانند سایر کمیته‌های وابسته […]

مسئول گلزار شهدا بین‌المللی کرمان در گفتگویی برنامه‌های دهه مقاومت در گلزار شهدا کرمان را تشریح کرد.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در خصوص اهم برنامه‌های گلزار شهدا بین‌المللی شهر کرمان در ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: گلزار شهدا نیز مانند سایر کمیته‌های وابسته به مکتب حاج قاسم سلیمانی، از دوازدهم تا هجدهم دی‌ماه مراسم‌های متعددی دارد.

مسئول گلزار شهدا بین‌المللی کرمان ادامه داد: برنامه‌های گلزار شهدا بین‌المللی کرمان در دو نوبت برگزار می‌شود که مراسم اصلی در این مکان از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر و مراسم دیگر بعد از اقامه نماز مغرب و عشا خواهد بود.

وی عنوان کرد: سخنرانانی که در نقاط مختلف استان دعوت شده‌اند و در جاهای متفاوت از جمله گلزار شهدا سخنرانی دارند، آقایان پناهیان، مهدوی‌ارفع، برادران، سعیدی‌آریا و نماینده ولی فقیه در استان کرمان هستند.

حسنی‌سعدی با اشاره به اینکه اکثر مداحانی که در ایام شهادت شهید سلیمانی به اجرای برنامه می‌پردازند، مداحان استانی و بومی هستند، ابراز کرد: سه تلویزیون شهری در محل گلزار شهدا بین‌المللی شهر کرمان نصب شده است که فیلم‌ها، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های حاج قاسم در ساعات مختلف با استفاده از ظرفیت این تلویزیون‌های شهری پخش خواهد شد.

مسئول گلزار شهدا بین‌المللی کرمان افزود: در ایام شهادت سپهبد شهید سلیمانی در کنار اجرای برنامه‌های متعدد، گروه‌های سرود از کل کشور و استان کرمان را دعوت کرده‌ایم، همچنین دعا ندبه، توسط و کمیل نیز در مهدیه صاحب‌الزمان(عج) کلزار شهدا نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای ساعت شهادت حاج قاسم در بامداد سیزدهم دی‌ماه و زمانی خاک‌سپاری پیکر مطهر سپهبد شهید سلیمانی در صبح هجدهم دی‌ماه نیز برنامه خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: شبکه‌های تلویزیونی یک، دو و بسیج رسانه صدا و سیما کشور، در طول یک هفته در گلزار شهدا بین‌المللی شهر کرمان اجرا برنامه دارند.

انتهای خبر/م
 




از برگزاری ویژه‌برنامه لحظه شهادت حاج‌قاسم تا پخش زنده برنامه‌ها از رسانه ملی

منبع:آرمـان
? از برگزاری ویژه‌برنامه لحظه شهادت حاج‌قاسم تا پخش زنده برنامه‌ها از رسانه ملی