از بازگشایی ۴ محور اصلی در جنوب کرمان تا سیلاب در شهرستان راور

فت فتو/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بازگشایی چهار محور اصلی که بر اثر بارش های اخیر مسدود شده بود، خبر داد. مجتبی محمودی امروز پنجم مردادماه با اشاره به حضور عوامل راهداری در مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: با توجه به سیلابی شدن رودخانه ها در […]

فت فتو/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از بازگشایی چهار محور اصلی که بر اثر بارش های اخیر مسدود شده بود، خبر داد.

مجتبی محمودی امروز پنجم مردادماه با اشاره به حضور عوامل راهداری در مناطق سیل زده جنوب کرمان گفت: با توجه به سیلابی شدن رودخانه ها در حوزه جنوب کرمان و قطع شدن ۱۰ راه ارتباطی اصلی و فرعی از نخستین ساعات بروز بارندگی ها در منطقه، عوامل و ماشین آلات راهداری حضور داشتند که به علت حجم سیلاب امکان بازگشایی مسیرهای مسدود شده مقدور نبود و با کاهش میزان سیلاب هم اکنون عملیات بازگشایی در چند نقطه در حال انجام است.

وی از بازگشایی محور رودبار-ایرانشهر (دلگان)، محور فاریاب-کهنوج، محور رودبار_ زهکلوت در منطقه رحمت آباد و محور قلعه گنج _رمشک به صورت موقت و کنارگذر با تلاش عوامل راهداری شهرستان های رودبار و فاریاب و قلعه گنج خبر داد.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان افزود: در حال حاضر ۴۰ راه روستایی همچنان در جنوب کرمان مسدود است و تردد به سختی در این راه ها انجام می شود که با کاهش سیلاب در رودخانه ها عملیات تیغ زنی این محورها به ترتیب انجام خواهد شد .

وی با بیان اینکه میزان خسارتها به حوزه راه های جنوب کرمان در دست بررسی است، افزود: تلاش همکاران بنده در حوزه راهداری در جهت باز نگه داشتن راه ها و حفظ ابنیه فنی در جاده ها است که در شرایط کنونی خسارت و تخریب پل در هیچ کدام از شهرستان‌ها گزارش نشده است.

به گزارش فت فتو، بارش باران در شهرستان راور موجب جاری شدن سیل در روستاهای منطقه فیض آباد شده است.

از بازگشایی ۴ محور اصلی در جنوب <a href=کرمان تا سیلاب در شهرستان راور” height=”400″ src=”https://cdn.isna.ir/d/off/kerman/2022/07/27/3/62330969.jpg?ts=1658931821375″ width=”400″>

فرماندار راور با اعلام این خبر و بیان اینکه برای رسیدگی به آسیب دیدگان و برآورد خسارت ها در منطقه حضور دارد، افزود: امکانات و نیروهای امدادی در لحظات اولیه سیل در منطقه حاضر شده و کار امدادرسانی را آغاز نمودند.

مالک اژدری گفت: بخشدار مرکزی به اتفاق مدیران برق، جهاد کشاورزی، هلال احمر با پرسنل و دهیاران و اعضای شوراها، نیروهای بسیج و انتظامی در منطقه حاضر هستند.

اژدری در ادامه افزود: سیلاب خساراتی به راه‌های دسترسی، معابر و منازل مسکونی، باغات و مزارع کشاورزی، تاسیسات برق، آب ، گاز و مخابرات و در منطقه فیض آباد علیا، مرکزی، سینکوئیه و … وارد کرده و در حال حاضر مسیرها بازگشایی و امدادرسانی در حال انجام است.

همچنین در شرق استان کرمان، در ۶۰ کیلومتری بم  _ کرمان طغیان رودخانه باعث مسدود شدن این مسیر شده بود که با تلاش راهداری این مسیر باز گشایی شده است.

انتهای پیام




از بازگشایی ۴ محور اصلی در جنوب کرمان تا سیلاب در شهرستان راور

منبع: ایـسنا
? از بازگشایی ۴ محور اصلی در جنوب کرمان تا سیلاب در شهرستان راور