از افتتاح نمایشگاه کتاب در بم تا نمایشگاه عکس «سیره سردار سلیمانی» در زرند

نذیر کرمان/کرمان امروز ۱۲ بهمن ماه همزمان با نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب با حضور مسئولان در شهرستان بم افتتاح شد. رحیمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم در این مراسم گفت: نمایشگاه کتاب با بیش از ۲۵۰۰ عنوان و ۲۵ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف مذهبی، روانشناسی، دفاع مقدس، […]

نذیر کرمان/کرمان امروز ۱۲ بهمن ماه همزمان با نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب با حضور مسئولان در شهرستان بم افتتاح شد.

رحیمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم در این مراسم گفت: نمایشگاه کتاب با بیش از ۲۵۰۰ عنوان و ۲۵ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف مذهبی، روانشناسی، دفاع مقدس، تاریخی، کودک و نوجوان و … برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه ت وسعه و تعمیق فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و دسترسی آسان‌تر اهالی فرهنگ و ادب به کتاب هدف از برپایی نمایشگاه است، گفت: نمایشگاه کتاب از امروز تا ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ و ۱۶ تا ۲۰:۳۰ در محل سالن ورزشی سپاه واقع در خیابان پاسداران برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند کتب مورد علاقه خود را با  ۴۰درصد تخفیف از این نمایشگاه تهیه کنند.

به گزارش نذیر کرمان، همچنین در نخستین روز از فجر چهل و پنجم انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس سیره سردار سلیمانی با ۴۵  اثر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان برپا شد، تعداد ۴۵ اثر عکس گرافیکی برای بازدید علاقمندان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام




از افتتاح نمایشگاه کتاب در بم تا نمایشگاه عکس «سیره سردار سلیمانی» در زرند

منبع: ایـسنا
? از افتتاح نمایشگاه کتاب در بم تا نمایشگاه عکس «سیره سردار سلیمانی» در زرند