از ادای احترام مقامات قضایی کرمان به مقام شهداء تا همایش محوری هفته قوه قضائیه

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز اول تیرماه در نخستین روز از هفته قوه قضائیه، مراسم غبارروبی، عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس کل دادگستری، اعضای شورای قضائی استان و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، در نخستین روز […]

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز اول تیرماه در نخستین روز از هفته قوه قضائیه، مراسم غبارروبی، عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رئیس کل دادگستری، اعضای شورای قضائی استان و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری کرمان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، در نخستین روز از هفته قوه قضائیه همچنین همایش محوری گرامیداشت این هفته با حضور مسئولان قضایی استان در محل تالار فرهنگ و هنر شهر کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در این همایش گفت: در همایش محوری گرامیداشت هفته قوه قضاییه در صدد ارسال این پیام هستیم که امروز همراهی، همدلی و هماهنگی بین قوا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در  سطوح ملی و استانی در اوج خود قرار دارد.

وی با اشاره به به اینکه خدماتی که امروز به مردم ارائه می شود، نتیجه همین همراهی‌ها و همدلی‌هاست، افزود: اگر دستگاه قضایی استان کرمان در سال گذشته بیش از ۶۰۰ هزار پرونده را مورد رسیدگی قرار داده و شوراهای حل اختلاف بیش از ۲۲۰ هزار پرونده را رسیدگی کرده، نتیجه همدلی و همراهی‌ها است.

حمیدی عنوان کرد: امروز وجوه مشترکی بین دستگاه قضائی، دستگاه اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی وجود دارد و این وجوه مشترک در این تعامل ها تقویت می‌شود و به عنوان نمونه اگر امروز موضوع برخورد با فساد اداری مطرح است، هم در مجلس پیگیری می‌شود، هم در دستور کار ریاست جمهوری و قوه قضائیه است و نتایج بسیار خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: اعتقاد داریم فضای همراهی، همدلی و هماهنگی باعث می‌شود همه دستگاه ها بتوانند وظایف خود را بهتر و بیشتر انجام دهند و توفیقات استانی و ملی روز افزون باشد.

انتهای پیام




از ادای احترام مقامات قضایی کرمان به مقام شهداء تا همایش محوری هفته قوه قضائیه

منبع: ایـسنا
? از ادای احترام مقامات قضایی کرمان به مقام شهداء تا همایش محوری هفته قوه قضائیه